Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Grabben önskade bakad potatis så då blev det så ikväll, med lite bacon kross och annat gojs på toppen. Oxfilé och rödvinssås till detta. Nu har vi smält maten några timmar så då kom junior med en liten ost och chark bricka till mig.
Ibland blir det inte som tänkt sig.. Hur som helst tänkte det får bli en 3 rätters på Arlanda och Social club. Brukar vara hyfsat där. Själv är jag jäkligt förkyld så nån större aptit hade jag inte. Men skippar förrätten och tar 6a single malt, så får man igång aptiten till köttet tänkte jag. Kärring tog en svamp toast och ett glas rött till förrätt smakade bra. Köttet kom in , medium rare för min del och medium för kärringen. Var fan oätligt bränt, segt med nån bitter smak. Inget fel på serverings personalen, kocken vet ifan men råvarorna var kanske inte dom bästa. Hur som helst dom tog undan maten och beklagade sig, erbjöd alternativ men jag sa till kärringen börjar känna mig så jäkla risig att att jag bara vill krascha i kojen. Kärringen går det ingen nöd på hon har alltid lite stöd proviant i form av sticky rice och stekt fläsk.
På stora Lotu’s hittade jag riktigt gott bredbart Lurpak smör till smörgåsarna vilket saknades på Makro. Men något ätbart bröd kunde jag inte finna på Lotu’s men det hittade jag ju på Makro som bakas dagligen och som dessutom var lite vassare på utbudet av korv och skinka etc.
Till lunch idag fick det igen bli en favorit med wookat ris med griskött och ett stekt ägg plus en klar soppa tillsammans med en lite flaska vatten för 60 baht. En dubbel espresso blev det också efter gångpromenaden om ca 100 meter till hem.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.