Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja den var riktigt bra, vedungsbakad.
Frugan fick tips av en väninna från sonens förra skola, ägarna hade barn på den skolan med.
Bästa jag ätit här omkring, så blir nya pizzerian vi åker till när vi är sugna på det.
Riktigt fint motions och cykelbana hade dom ordnat runt sjön nu också.
Så blir en tur med cykeln där till veckan.
Ja den var riktigt bra, vedungsbakad.
Frugan fick tips av en väninna från sonens förra skola, ägarna hade barn på den skolan med.
Bästa jag ätit här omkring, så blir nya pizzerian vi åker till när vi är sugna på det.
Riktigt fint motions och cykelbana hade dom ordnat runt sjön nu också.
Så blir en tur med cykeln där till veckan.
Blev enormt sugen på pizza. Har barn som ska på kalas och disko ikväll . Har bunkrat upp mig med Findus (snabbmat) mos och köttbullar =) vedungsbakad är inte så vanligt idag, inte i Sverige iallafall =) Lycka till med cyklingen.
Idag blev det falukorv. Har nog testat all korv i Thailand nu, utom CP som jag bojkottar. Köpte en riktig bjässe på 2 kilo så den räcker i flera timmar och det var den bästa korven jag testat under alla åren. Smakade nästan exakt som falukorv, om man köper den norr om Skåne. Riktig Skånsk falukorv, ja, det finns ju bara i Skåne.
Idag blev det falukorv. Har nog testat all korv i Thailand nu, utom CP som jag bojkottar. Köpte en riktig bjässe på 2 kilo så den räcker i flera timmar och det var den bästa korven jag testat under alla åren. Smakade nästan exakt som falukorv, om man köper den norr om Skåne. Riktig Skånsk falukorv, ja, det finns ju bara i Skåne.
Scans falukorv visade väl innehålla var det 30 eller 60% vatten vid test?
Nä fleischvursten här nere är nog bättre köttinnehåll, mindre fett och perfekt till korvstroganoff eller ungsbakad falukorv.
Börjar inte flyta runt i sitt eget fett eller koka i sitt eget vatten direkt det träffar pannan?
Men får testa dom stora då trodde det var annan korv, fast får erkänna aldrig läst på etiketten.
Den stora är godare än den lilla, inte så kryddig och är nästan som falu korv. Den lilla är ju nim för korv stroganoff, skär den på mitten längs med och skiva så är det klara stroganoff bitar
Prova, du behöver inte köpa en hel. Köp en liten bit och stek som vanlig falukorv. Hamburger size TGM PORK BOLOGNA CLUB
Givetvis, funkar jätte bra för stroganoff, och inget fett i pannan från korven. Jag lägger i olivolja o det är mindre fett i pannan än när det är klart än när jag började
Ett hett tips ät att byta ut ketchupen mot sweet chilli sås eller blanda
Påbörjat köttgrytan och potatisen. Och även påbörjat en köttsoppa.
Eftersom vi köpte 50kg gris i juni såär det dags att försöka få slut på köttet innan vi får 50 kg nytt kött nu i dec.
Så idag tog jag köttet från dom sista flinta stekarna och skar ut bra kött till grytan och sen skar jag ut lika bra kött men i mindre bitar till soppan.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.