Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Om du tror därför hon inte äter indiskt så nej, hon har aldrig smakat på indisk mat.
Anledningen är att hon tycker indier är ett smutsigt folk, luktar illa och ogillar dom.
Om du tror därför hon inte äter indiskt så nej, hon har aldrig smakat på indisk mat.
Anledningen är att hon tycker indier är ett smutsigt folk, luktar illa och ogillar dom.
Thai i ett nötskal. Varför testa något annat när den kompletta matsedeln kommer från Isaan. Frun är likadan. Över 15år i Sverige men äter fortfarande nästan uteslutande Isaan mat 5555
Thai i ett nötskal. Varför testa något annat när den kompletta matsedeln kommer från Isaan. Frun är likadan. Över 15år i Sverige men äter fortfarande nästan uteslutande Isaan mat 5555
Nja det skall hon allt ha att hon vågar testa och testar mer utländska rätter än mig.
Som jag skrev är bara pga Indier, hon ogillar indier och ser dom som smutsiga.
Jag däremot är tveksam till att äta en hel del om inte står tex Mamma scan på
Bogserbåtsbiff med argentinsk vin , tror alldrig man kommer till Argentina igen men med lite vin så är man är där igen. Imorgon skall jag in skithus Tk på 5 m3. Så vi se hur går med matlusten då.
Efter vi vart och kollat efter Taekwondo blev det buffe.
Här kunde man välja vad man ville ha uppe på grillen, stekplatta, kokplatta som shabu eller grill med vatren runt som bbq.
Nja det skall hon allt ha att hon vågar testa och testar mer utländska rätter än mig.
Som jag skrev är bara pga Indier, hon ogillar indier och ser dom som smutsiga.
Jag däremot är tveksam till att äta en hel del om inte står tex Mamma scan på
Nice! Min fru är lokalpatriot när det kommer till mat 5555
Åkte till Grekland för att fira min mammas 70årsdag. En vecka av jagande efter thaimat. Frugan ville först ha med sig riskokaren och somtam krukan i resväskan
Hon reser bäst till Thailand, då blir det inga problem
Nice! Min fru är lokalpatriot när det kommer till mat 5555
Åkte till Grekland för att fira min mammas 70årsdag. En vecka av jagande efter thaimat. Frugan ville först ha med sig riskokaren och somtam krukan i resväskan
Hon reser bäst till Thailand, då blir det inga problem
Hade vi dragit till Grekland så hade nog frun käkat grekiskt både till frukost, lunch och middag, så jag har tur åtminstone på den punkten.
Personligen gillar jag att prova på det mesta som finns tillgängligt.
Nu börjar jag bli sugen på isaan och thaigrill, så det är kanske dags att ta sig en kortare semester igen.
Hade vi dragit till Grekland så hade nog frun käkat grekiskt både till frukost, lunch och middag, så jag har tur åtminstone på den punkten.
Personligen gillar jag att prova på det mesta som finns tillgängligt.
Nu börjar jag bli sugen på isaan och thaigrill, så det är kanske dags att ta sig en kortare semester igen.
Det blev grillat idag.
Fläskfilen var bra, nötköttet som en skosula stor skillnad på det köttet och det som säljs på charken i Big-C Pattaya Klang.
Men också stor skillnad på pris, man får vad man betalar för, var bara nere och handla på vår lokala Lotus's.
Kanske ner och köpa ett 3 pack öl efter detta.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.