Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Denna kom och hälsade på i trädgården (som ligger i ett kvarter mitt i stan) i kväll.
Den ville nog inte vara med på bild..för den ställde sig och tittade rakt in i väggen så länge jag var i närheten.
Denna kom och hälsade på i trädgården (som ligger i ett kvarter mitt i stan) i kväll.
Den ville nog inte vara med på bild..för den ställde sig och tittade rakt in i väggen så länge jag var i närheten.
Fångade Igelkottar i min ungdom på Öland på 60-talet som jag lämnade in till en djurstation där de avlusades. Efter avlusningen målades igelkottarnas klor med nagellack så det gick inte att lämna in samma flera gånger och sen fick jag lämna den där den fångades.
Har för mig jag fick några kronor per Igelkott.
Hittade 4 pipande kattungar för några dagar sen som mamman verkar ha övergett, hade lagt kattmat och sand men inte ett spår av någon katt på 6-7 timmar så de fick bosätta sig på sodaaltan. Kattvakter har vi.
Hittade 4 pipande kattungar för några dagar sen som mamman verkar ha övergett, hade lagt kattmat och sand men inte ett spår av någon katt på 6-7 timmar så de fick bosätta sig på sodaaltan. Kattvakter har vi.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.