Djur tråden!

En Biätare som brukar flaxa omkring här, vacker fågel.

1640081374642.jpeg

På tal om djur.

Det var ju synd för alla djur som tvingas ställa upp på detta. Äckligt enligt mig. Bettar väldigt sällan men aldrig på djur. Skulle aldrig ens lägga 1kr på tex V75. Det är min ståndpunkt.

Det var ju synd för alla djur som tvingas ställa upp på detta. Äckligt enligt mig. Bettar väldigt sällan men aldrig på djur. Skulle aldrig ens lägga 1kr på tex V75. Det är min ståndpunkt.
Nja hästarna har jag lagt någon krona på för en del år sedan men där går gränsen. Var på tuppfäktning på Filippinerna en gång men det händer inte igen. San Miguel och Tanduay kan ställa till det i skallen.

Trodde det var officiellt förbjudet i Thailand att man inte fick spela om pengar (förutom det statliga lottot) samt att djurkamper inte var tillåtet men förekommer ändå.
Men vad som står där så är det tillåtet med spel om pengar och djurkamper där djur kämpar mot varandra.

Det får väl bli den här lilla ödlan jag höll på att trampa på.:)
1677400827268.jpeg
Hej

Den här ödlan kallas tjickaphom i byn och skolbarnen brukar fånga dom för att leka med dom, men även för att sälja dessa som mat på någon marknad, dom är ju små men folk äter dom ändå, dessutom bits dom rejält i förhållande till sin storlek, fick hjälpa en liten tjej en gång som hade en tjickaphom hängade i näsan, jag fick bryta upp gapet på den med en kniv och hon fick ett blödande jack i näsan.

1677482759179.jpeg

Här är pojken inte så gammal när han har fångat en tjickaphom.

Mvh isan lover

Senast ändrad:

Liknande trådar

L
Svar
1
Visningar
1 K
L200
L
L
Svar