Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Väldigt liten bur till fågelstackarn tycker jag. Papegojfåglar trivs bäst om dom har sällskap i en mycket större bur. Synd om den stackarn som knappt kan flyga. Vi har fyra undulater i en mycket större bur, där kan dom flyga och verkar trivas riktigt bra. Det är ett rejält tjatter nästan hela tiden.
Väldigt liten bur till fågelstackarn tycker jag. Papegojfåglar trivs bäst om dom har sällskap i en mycket större bur. Synd om den stackarn som knappt kan flyga. Vi har fyra undulater i en mycket större bur, där kan dom flyga och verkar trivas riktigt bra. Det är ett rejält tjatter nästan hela tiden.
Han skall väl få en större bur med, kvittrar och tjötar gör han iaf och verkar vara nöjd med sitt kokosnötbo, sen får han vara fri i huset imellanåt.
Fler blir det inte dock, frugan köpte alla djuren när jag var på sjön och visa mig efteråt.
Fågeln blev väldigt revirtänkande när jag köpte det här lilla fågelboet åt han.
Han parkera i det direkt och blev aggressiv, hände nästan med en gång efter jag satt in det.
Nu hugger har direkt efter folk om någon kommer nära.
Fågeln blev väldigt revirtänkande när jag köpte det här lilla fågelboet åt han.
Han parkera i det direkt och blev aggressiv, hände nästan med en gång efter jag satt in det.
Nu hugger har direkt efter folk om någon kommer nära.
Så dom klarar sig i värmen, har mest haft våran inne, tänkte ju sånt inhängnat på tomten först då kunde vi haft kvar alla 3 men all info jag fann både på svenska och eng på nätet sa att kaniner var värmekänsliga och lätt fick värmeslag, bästa temp 10-20 grader.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.