En ny tråd så blir det guld allt för att vinna Janne 5555

Japp tyvvär så måste man jobba därför man har hemlängtan för jag har varit väldigt lite hemma sista året.
Men nu har jag 1 kurs igen i Augusti sen är det lugnt 2 år frammöver och kommer bli mer tid hemma.
Det var det jag menade när jag skrev som jag gjorde du är ju lite "hemma"
Men va bra att du kommer va hemma mer nu då eftersom du skrev att falangerna stöter på din fru tror du det är sant eller kanske din fru är smart och vill göra dej svartsjuk

Det var det jag menade när jag skrev som jag gjorde du är ju lite "hemma"
Men va bra att du kommer va hemma mer nu då eftersom du skrev att falangerna stöter på din fru tror du det är sant eller kanske din fru är smart och vill göra dej svartsjuk
Läste du mitt innlägg? Ena gången var jag där när det var norrmannen andra gången var en riktigt skrämmande situation på Big-C pattaya klang då en tysk tog ungen och gick till lekavdelningen, kan lika gjärna varit en pedofil dom fick springa och jag var med på Line.
Så kanske inte ens henne han ragga på en galning som sa att han skulle flytta in i vårat hus och bo med oss.

Läste du mitt innlägg? Ena gången var jag där när det var norrmannen andra gången var en riktigt skrämmande situation på Big-C pattaya klang då en tysk tog ungen och gick till lekavdelningen, kan lika gjärna varit en pedofil dom fick springa och jag var med på Line.
Så kanske inte ens henne han ragga på en galning som sa att han skulle flytta in i vårat hus och bo med oss.
Galningar finns det många utav bra då att du ska vara hemma mer händer det fler gånger så får du säga till frun att hon anmäler galningen det hade man gjort om det hänt i sverige

Galningar finns det många utav bra då att du ska vara hemma mer händer det fler gånger så får du säga till frun att hon anmäler galningen det hade man gjort om det hänt i sverige
Vi bor inte i Sverige, skulle man anmäla varenda galning i Pattaya hade polishuset blivit snabbt överfullt ;)

Bra det då vet vi ju alla hur allvarligt du tar på att galningar försöker stöta på din fru och din frus son

Det kommer du märka när du gör det.
Jag lär inte göra det jag behöver inte stöta på någon dom stöter på mej när deras män är ute och jobbar
Du är ju ändå aldrig hemma ditt jobb och övertid för att få ihop pengar för att frugan din och hennes barn ska stanna kvar hos dej är ju viktigare än att umgås med henne

Jag lär inte göra det jag behöver inte stöta på någon dom stöter på mej när deras män är ute och jobbar
Du är ju ändå aldrig hemma ditt jobb och övertid för att få ihop pengar för att frugan din och hennes barn ska stanna kvar hos dej är ju viktigare än att umgås med henne
Min övertid detta året har varit 2 veckor, och det är för jag vill köpa en bostad, det andra har varit tvång för att kunna fortsätta jobba pga. nya internationella regler och jag har varit tvungen att gå refresh på flera utbildningar.
Jag har inte valt att vara borta så mycket på grund av att jag tycker det är kul, heller inte för att få ihop pengar då jag klarar mig rätt bra på min lön på 250.000-300.000 bath i månaden även full lön när jag är ledig och betald nu när jag sitter här.
Att jag ville jobba extra nu var att jag ville snabba på processen till att få ihop till ett hus och slippa hamna i lånefällan som många gör.
Hade jag kört 4 veckor extra hade jag fått 1 million bath + min vanliga lön och det hade gjort skillnad!

Min övertid detta året har varit 2 veckor, och det är för jag vill köpa en bostad, det andra har varit tvång för att kunna fortsätta jobba pga. nya internationella regler och jag har varit tvungen att gå refresh på flera utbildningar.
Jag har inte valt att vara borta så mycket på grund av att jag tycker det är kul, heller inte för att få ihop pengar då jag klarar mig rätt bra på min lön på 250.000-300.000 bath i månaden även full lön när jag är ledig och betald nu när jag sitter här.
Att jag ville jobba extra nu var att jag ville snabba på processen till att få ihop till ett hus och slippa hamna i lånefällan som många gör.
Hade jag kört 4 veckor extra hade jag fått 1 million bath + min vanliga lön och det hade gjort skillnad!
Med din lön så lär du inte hamna i lånefällan ändå men vill du att frun ska stanna kvar hos dej så behövs pengarna

Med din lön så lär du inte hamna i lånefällan ändå men vill du att frun ska stanna kvar hos dej så behövs pengarna
Tror du skall träffa min fru innan du uttalar dig, flera här på forumet som gjort det.
Pengarna flyger inte iväg precis som vi lever ett lyx liv, vi har 2 stora kostnader det ena är sonens skola det andra är en condo som jag har köpt och har en plan för.
Jag är väl dyrast i drift då jag har lite större krav än frugan, hon nöjer sig med marknadskläder och Isaan mat medans jag är lite mer krävande.
Du snackar om min fru som om du pratar om en girig h**a.
Tror du skall ha lite mer på fötterna och träffa oss först innan du jiddrar.
Vi reser en del pga. mitt intresse att se historiska saker, kanske det blir Phanom Rung och Ayutthaya denna gång när jag kommer hem.
Men annars lever vi rätt ekonomiskt och jag planerar för framtiden.

Sen är vi ju inga fattiglappar och måste dra ner på allt varje månad, vi sparar rätt bra men har ändås ett väldigt aktivt liv där vi inte behöver tänka på om vi har råd utan gör mer det som faller in.
Frugans liv har väl total förändrats och sonens förutsättningar är väl bättre än dom flesta thai barnens.
Jag tänker inte ta på mig en skuld för det, jag jobbar, jag planerar framtiden och jag siktar högt.

Jaja fruns barn ska gå i fin skola skönt för barnets pappa att få en välutbildad son

Skojar bara lite med dej Jonas jag har inget för mej just nu och du hugger som en kobra

Ha det gott och hoppas din tid i Sverige går fort så du snart är tillbaka till fru o son

:eek: Hmmmmm tydligen nåt jag missat ...........

Tror du skall träffa min fru innan du uttalar dig, flera här på forumet som gjort det.
Pengarna flyger inte iväg precis som vi lever ett lyx liv, vi har 2 stora kostnader det ena är sonens skola det andra är en condo som jag har köpt och har en plan för.
Jag är väl dyrast i drift då jag har lite större krav än frugan, hon nöjer sig med marknadskläder och Isaan mat medans jag är lite mer krävande.
Du snackar om min fru som om du pratar om en girig h**a.
Tror du skall ha lite mer på fötterna och träffa oss först innan du jiddrar.
Vi reser en del pga. mitt intresse att se historiska saker, kanske det blir Phanom Rung och Ayutthaya denna gång när jag kommer hem.
Men annars lever vi rätt ekonomiskt och jag planerar för framtiden.
Du skall ha all heder för att du tar hand om sonen som du gör Jonas , tror och hoppas att du får igen det , inte i slantar utan i tillit och gemenskap

Vet en som gjorde detsamma , men likförbannat så drog käringen , trodde först inte det var sant , men han var nog för stor i käften eller för fattig för den hyndan ....

Även jag gjorde det under ett par år som du vet ,men det var andra villkor då de barnen var betydligt äldre , sen skall man inte ta Thaibarn i den åldern till Sverige

Liknande trådar

T
Svar
12
Visningar
1 K
trollet
T
A
Svar
23
Visningar