5555555, den här tråden tog en vändning.
För det första jag har ingen jetset fru, hon är lite som
@EV fru letar det billigaste.
För det andra våra pengar går till oss, jag slänger inte runt med pengar och skall göra någon Isaan familj rik.
Jag är jäkligt sträng, finns inte ens någon anledning att försöka tigga ens, svärmor och dom har förstått det nu så inte ens kommit en penga förfrågan på ett år.
Hade frugan fått bestämma hade vi ätit Isaan mat varje dag, ungen hade gått på Askorn skolan för hon tycker skolan nu är för dyr och hon gillar inte att jag skall jobba över 2 veckor om året för skolavgift då jag är för snål för att ta ifrån min vanliga lön
.
Jag har tagit beslutet om skolan då hon inte ens kände till den typen av skola, jag har köpt condon då hon inte var med i köpet, jag köpte den bilen jag ville ha, jag ville ha en mini cooper eller Juke.
Jag är väl den stora utgiften men också den stora inkomsten, men snacka fan inte skit om min fru som en giriburk för där är nog tvärtom.
Vårat Liv är nog väldigt Svenskt men i Thailand och väldigt lite Thailändskt, vi har ett stort avstånd till min släkt och hennes.
Hennes släkt intresse har väl minskat också, tänkte ju dom kunde dragit upp till Isaan om jag skulle jobba extra under sommarlovet men hon hade ingen lust och sonen vill inte upp för det är så tråkigt hos mormor och morfar.