Rätt och fel Farangs beteende i Thailand

Nåt jag tar illa vid mig är folk som går halvnakna på köpcentrum, bar överkropp på restaurang ( jag vill fan inte se en blek fet hårig kropp när jag äter), iditoter som går in halvnakna i tempel, går ni i kyrkan med magen hängandes ut för alla att se?

Och en prydlig sjöman går med uniformen på.
Har du en uniform? En sådan har jag inte haft sedan tiden på färjorna och den tog slut 1995. Snygga, hela och rena kläder duger gott, Terntank tillhandahöll även vit skjorta med Master broderat på bröstfickan. Användes mest under vettingar etc.

Men hel och ren skall man alltid vara, bar överkropp annat än på stranden eller tomten är stort no no.

4 av 5 Svensker tvätter inte händerna etter toabesok . Er Svenskene meir grisete og ureinsleg en Thai ??????

4 av 5 Svensker tvätter inte händerna etter toabesok . Er Svenskene meir grisete og ureinsleg en Thai ??????
Det är säkert inte bättre i Norge! Om det nu är sant. Samtliga i mitt umgänge tvättar alltid händerna vad jag vet, det är grundhygien.

Hej

Läser man artikeln du bifogade stod det väl i.o.f.s i världen och inte Svetige som du påstår.

Mvh isan lover

Jag känner ingen som gör detta.
Hej

Själv har jag inen aning om hur folk jag känner beter sig på Toaletten eftersom jag inte är med där inne och dom flesta har ju dörren stängd när dom uträttar sina behov, jag frågar dom inte heller när dom kommer ut om dom tvättade händerna därinne, men jag hoppas att dom flesta tvättar sig ordentligt. :)

Mvh isan lover

Hvor mange brukte munskydd og sprit til å tvetta henderna i pademien i Sverige , Her er en Thai flinke , du kommer ikke inn på mange Hospital i Thailand uten munskydd og spritvaska henderna i dag ,

OIP.jpg

ss3.jpg

Undrar hur de hanterar traumat att behöva slå en drill ute i svampskogen? De kanske har med sig typ våtservetter och tvättsprit på skogspromenaden! ;)

Äldreboende bytte dei ut tvättspriten med vatten , svenskane har losning på alt under pademien , Ingen munskydd og tvättsprit ,det viste på dotsstatestikken i Europa .

Äldreboende bytte dei ut tvättspriten med vatten , svenskane har losning på alt under pademien , Ingen munskydd og tvättsprit ,det viste på dotsstatestikken i Europa .

Sverige kom ju bäst ut i pandemin.
Norrmännen hyllar Sveriges strategi.
Det du läser i tidningarna är bara ren propaganda.

Har du en uniform? En sådan har jag inte haft sedan tiden på färjorna och den tog slut 1995. Snygga, hela och rena kläder duger gott, Terntank tillhandahöll även vit skjorta med Master broderat på bröstfickan. Användes mest under vettingar etc.

Men hel och ren skall man alltid vara, bar överkropp annat än på stranden eller tomten är stort no no.
Jag och älsklingen har alltid bar överkropp i sängkammaren. :D

Hej

Läser man artikeln du bifogade stod det väl i.o.f.s i världen och inte Svetige som du påstår.

Mvh isan lov

Hvor mange brukte munskydd og sprit til å tvetta henderna i pademien i Sverige , Her er en Thai flinke , du kommer ikke inn på mange Hospital i Thailand uten munskydd og spritvaska henderna i dag ,

OIP.jpg

ss3.jpg
Förvisso är thai duktiga att använda munskydd. Men kvaliten och användningsätt hjälper nog föga mot Covidvirus.

Lite fascinerande att se fler motorbike åkare med munskydd än med hjälm

Liknande trådar

Tillbaka
Topp