Ersattning for "fula" ord

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonymius

Gäst
Nu har jag suttit har och skrivit i nagra veckor med denna laptop och ThaiWindows och ThaiOffice och detta med svenska "prickar" ni vet far jag till att funka sa dar.

Varje gang jag skriver "höra", detta höra har jag kopierat, men da jag inte har prickarna blir ju höra nagot annat "ett fult ord ;D Forst nu har jag forstatt varfor det hela tiden blir "Kolja", nar jag skriver höra utan prickar, for det ar inlagt som ersattning for det fula ordet ;D ;D.

Fan jag har suttit har och undrat hur i all varlden kan det bli kolja, tangenterna ar ju inte ens i narheten av varandra. Visst man missar ju ibland det gor vi ju alla nar man skriver men att jag skulle kunna skriva "kolja" varje gang som jag skriver höra utan prickar det finns ju bara inte, snacka om att man i sa fall skulle ga och kopa en lott ;D ;D

Ja, sa det kan bli, sa nu undviker jag att skriva höra utan prickar, far ersatta det med nagot annat ;D

Mvh Peter :wai:
 
Råkade ut för samma sak och fattade ingenting. Hur i h-te en fortplantnings akt kunde bli " dörja i viken " ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp