Hur mycket vatten ska vi dricka for dagen i Thailand .

Ja, sedan kan man ju varva med att dricka fort och sakta så har man egentligen enormt många varianter.
Nu går det självklart att hitta en väldans massa bra öl, men det är lite omständigt om man inte redan befinner sig på en takbar eller liknande.
Om man vill verkligen smälta in och bli erkänd här bland "pattayarävarna" så är det bara att beställa in en liten chang i såndär "strumpa" och sedan sitta och fejksmutta och skåla med alla resten av kvällen.

Om man vill verkligen smälta in och bli erkänd här bland "pattayarävarna" så är det bara att beställa in en liten chang i såndär "strumpa" och sedan sitta och fejksmutta och skåla med alla resten av kvällen.

Hahaha varför skulle man göra så?
Låter ju som borde ägnat sig åt något annat istället, antingen super man eller inte :)

/ SatanG

Hahaha varför skulle man göra så?
Låter ju som borde ägnat sig åt något annat istället, antingen super man eller inte :)

/ SatanG
Frugan sa att dessa äldre herrar kallas för "tao" alltså "sköldpadda"

Ingen tjej går nära dom för dom vet. Såg en sist vi var ute. Stor mage. En öl och skålade och spelade biljard hela kvällen.

Om de skall supa så är det nog stenbordet som gäller.

Hon sa att den gubben är bara där för att få med sig nån full bartjej/tant hem gratis

Ingen tjej går nära dom för dom vet. Såg en sist vi var ute. Stor mage. En öl och skålade och spelade biljard hela kvällen.

Hon sa att den gubben är bara där för att få med sig nån full bartjej/tant hem gratis
Mission accomplished :beer:

Mitt nya mål med livet, sån vill jag bli, en öl lite billjard och sen ligga.

Mitt nya mål med livet, sån vill jag bli, en öl lite billjard och sen ligga.
Börja med att byta avatar och nick. :laugh:

canvastavlor-gullig-skoldpadda-tecknad.jpg

Så "kvinnan" ifråga får förmodligen sova på ett anständigt hotell istället för råttboet som hon förmodligen hyr, vad har hon att klaga på?

5555

Kände du dig träffad?

Hur många stenbordsexperter bor det på anständiga hotell i Pattaya
Ja för fan, får bruden bara sova på ett 300 Baht/ natt hotell så ska hon fan vara nöjd. Att få betalt är sekundärt och den 75-årige, 150 kg tunge, Lasse hade hon ju ändå drömt om hela livet.

Nu börjar det likna något :laugh2:. Dessa sanningar brukar ta skruv från tid till otid.

Så "kvinnan" ifråga får förmodligen sova på ett anständigt hotell istället för råttboet som hon förmodligen hyr, vad har hon att klaga på?
Men måste erkännas att denna tacksamhet att få sova över hos sist ut ur baren Lasse:beer:.
Ja den har jag inte sett i ögonen på någon dam sedan jag inledde min egna gula febern resa. Men som sagt, man lär så länge man lever.
Hoppas Lasse hade rena lakan...........

Nu börjar det likna något :laugh2:. Dessa sanningar brukar ta skruv från tid till otid.

Men måste erkännas att denna tacksamhet att få sova över hos sist ut ur baren Lasse:beer:.
Ja den har jag inte sett i ögonen på någon dam sedan jag inledde min egna gula febern resa. Men som sagt, man lär så länge man lever.
Hoppas Lasse hade rena lakan...........
Hur @flimmer tror att barbrudarna lever

FB_IMG_1726641687076.jpg

Liknande trådar

G
Svar
87
Visningar
6 K
glimten66
G
B