Gå ner i vikt i Thailand utan att svælta .

Einar

Forumveteran
For ca. 2 år siden var jeg over 120 kg . Jeg var på Hospitalet i Bangsaen ,der legen min anbefalte å slange meg . Kerringen er altid med meg på Hospitalet , der legen prata med kjerringen min om slanking på Thai , Og å slanke seg på Thai er å spise meir , men ikke fett og sukker , Jeg spiser dobbelt så mye nå og kiloene ramler av . I dag etter stor frokost og 1 liter vann og 3 glass melk . Gjekk jeg på vekta 98 kg .

Screenshot 2026-04-21 073510.webp

For ca. 2 år siden var jeg over 120 kg . Jeg var på Hospitalet i Bangsaen ,der legen min anbefalte å slange meg . Kerringen er altid med meg på Hospitalet , der legen prata med kjerringen min om slanking på Thai , Og å slanke seg på Thai er å spise meir , men ikke fett og sukker , Jeg spiser dobbelt så mye nå og kiloene ramler av . I dag etter stor frokost og 1 liter vann og 3 glass melk . Gjekk jeg på vekta 98 kg .

Screenshot 2026-04-21 073510.webp
Jeg spiser frokost kl 6,00 på morgonen og kl 7,00 får jeg ett stort krus ca. 1 liter med ferske gronsaker , brokolli ,hvitlok ,gullrotter og lok som er malen opp i kjokkenmaskin , det drikker jeg med masse vann , Kl 9.00 har kjerringen en middagsrett .Jeg spiser mye fisk og gronsaker ,ingen ris og poteter . middagen svisser ho i steikepanna med ingen fett , bare litt vann , og med en fantastisk god smak med krydder og fiske-saus . Vi har det godt i Thailand .

Screenshot 2026-04-21 073556.webp

Det blir mer og mer feite i Thailand , Men det er lenge for dei slår oss Scandinavier vi er over 50 % overvektige . Hva er årsaken til fetma i Thailand , Jeg trur at dei spiser Europeisk skrapmat , som Pizza , hamburger , Korv og Coca cola , m,m , for vi som spiser Thai mat slanker oss .

Screenshot 2026-04-21 105931.webp

Screenshot 2026-04-21 105751.webp

Mitt mål är att minska 15-20 kilo i år (gått ner fem kilo hittills). Jag tränar eller motionerar nästan varje dag (gym, kickboxning och raska promenader).

Jag äter tre gånger om dagen och aldrig något småätande emellan. Jag försöker få i mig 120-170 gram protein om dagen och äter relativt lite fett och kolhydrater, men det viktiga är ju att hamna under kaloribalans, totalt.

Mitt mål är att minska 15-20 kilo i år (gått ner fem kilo hittills). Jag tränar eller motionerar nästan varje dag (gym, kickboxning och raska promenader).

Jag äter tre gånger om dagen och aldrig något småätande emellan. Jag försöker få i mig 120-170 gram protein om dagen och äter relativt lite fett och kolhydrater, men det viktiga är ju att hamna under kaloribalans, totalt.
Ozempic 1 miligram sprutor en i veckan sen rasar kilona av en.

Ozempic 1 miligram sprutor en i veckan sen rasar kilona av en.

Jo, det är sant för de flesta. Semaglutid, tirzepatid och liknande GLP-1-receptoragonister är räddningen för många med övervikt.

Men jag kör på med (viss) kalorirestriktion och träning vilket också funkar bra om man verkligen är motiverad. Dessutom blir det billigare. :)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp