Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Måste nog ge dig rätt, väldigt mycket tid lägger man på forum.
I bussar, i taxin, på färjor, på flygplatsen, hemma, på hotellrummet, på stranden, på restaurang så sitter jag och leker med telefonen och sociala medier.
Det blir fortsättning, en ganska trevlig sysselsättning på terassen med en kopp kaffe på morgonen medan gumman sover.
En vända med nyheter från olika länder, kolla mail, Messenger, Instagram, FB och skvallret på forumet är en bra start på dagen.
Vi har ju gett bort vår TV
Alla bilder man tar ska ju användas till något mens man lever
Magunnar du behöver inte ta åt dig. Du har varit medlem sedan 2009. Dina antal inlägg är normalt för den tiden. Kurant däremot har lyckats skrapa ihop 5260 inlägg sedan augusti 2016. Det är stor skillnad.
Magunnar du behöver inte ta åt dig. Du har varit medlem sedan 2009. Dina antal inlägg är normalt för den tiden. Kurant däremot har lyckats skrapa ihop 5260 inlägg sedan augusti 2016. Det är stor skillnad.
Har du lite att göra så finns det mer att störa sig på om det gäller flitiga skribenter, några är värre än mig.
Sär skilt stör jag mig på anonyma språk poliser som inte ens har publicerat en bild.
Har du lite att göra så finns det mer att störa sig på om det gäller flitiga skribenter, några är värre än mig.
Sär skilt stör jag mig på anonyma språk poliser som inte ens har publicerat en bild.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.