Hälsosamt liv, va där det?

Frugan har ju bytt livsstil.....

20190109_124115.jpg

Måste nog ge dig rätt, väldigt mycket tid lägger man på forum.
I bussar, i taxin, på färjor, på flygplatsen, hemma, på hotellrummet, på stranden, på restaurang så sitter jag och leker med telefonen och sociala medier.
Ja normala människor kan inte få ihop så många inlägg du fått ihop på den tiden du varit medlem på forumet!

Fortsätt att skriva @kurant jag gillar det iaf.
Det blir fortsättning, en ganska trevlig sysselsättning på terassen med en kopp kaffe på morgonen medan gumman sover.
En vända med nyheter från olika länder, kolla mail, Messenger, Instagram, FB och skvallret på forumet är en bra start på dagen.
Vi har ju gett bort vår TV :):):)
Alla bilder man tar ska ju användas till något mens man lever :cool::cool:

Får jag fråga dig @Tulpan vad fn har det med dig att göra hur vi lever vora liv.:mad:
Har du ett eget liv själv eller?:eek:
Magunnar du behöver inte ta åt dig. Du har varit medlem sedan 2009. Dina antal inlägg är normalt för den tiden. Kurant däremot har lyckats skrapa ihop 5260 inlägg sedan augusti 2016. Det är stor skillnad. :wai:

Jag fick uppfattningen att Kurant såg sig som förmer än mig. Han hade skrivit om mig i väldigt negativa ordalag. Så ja, jag stör mig på honom.

Jag fick uppfattningen att Kurant såg sig som förmer än mig. Han hade skrivit om mig i väldigt negativa ordalag. Så ja, jag stör mig på honom.
Har du lite att göra så finns det mer att störa sig på om det gäller flitiga skribenter, några är värre än mig.
Sär skilt stör jag mig på anonyma språk poliser som inte ens har publicerat en bild.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp