Liv med en thailändsk kvinna

 
Jag har diskuterat äldre faranger,långa nattliga samtal, med åtskilliga yngre thaitjejer, både bartjejer och normalt arbetande tjejer och i stort sett alla påpekar att kärleken enbart kan finnas med yngre thaikillar.
Går dom iväg med en äldre farang så handlar det om att skapa en bra ekonomi för familjen och sig själva.
Den enda bartjej som jag tror älskade mig på något sätt var Gee från en bar på second road eftersom hon stannade hos mig utan att få betalt. Men på den tiden var jag bara 32 år och Gee var 28.
Minns att hon ofta frågade sig själv hur hon kunde stanna hos mig utan pengar men jag hade nåt som hon älskade och det var ju trevligt att få höra.
Visserligen fick hon mat och fickpengar men inget överflöd. Hon hade säkert kunnat få tiodubbelt av 62 åriga Lasse.

STT

Som att påstå att svenskar enbart kan förälska sig i svenskar. Fantastiskt vad man lär sig :)

/ SatanG
 
Den där myten om att kärleken i Thailand skulle höra ihop med ekonomiska faktorer är ju enbart skitsnack.

Däremot är det säkert så att kärleken stannar inom den klass man tillhör, ungefär som i Sverige på 1800 talet.

Det är bara faranggubbar som gifter sig med bartjejer eller massagetjejer.

Givetvis frodas kärleken även i Thailand utan att pengar styr men en fattig bartjej med fyra barn kan inte hoppas på att hitta en bra thaiman så hon riktar in sig på farangerna istället eftersom hon vet att många gubbar blir viljelöst förälskade även i fattiga Noi från baren.

Vanliga arbetande thaitjejer är inte intresserade av bargubbar som sitter och super i barerna.

STT

Skicket j-vla sk-t snack !!
@Syster TUK TUK
Koppla in hjärnan innan du öppnar munnen.

Med denna text så talar du själv om från vilken klass du tillhör och vad du tycker hur faranger ska behandlas.
Hur känns det att vara bitter över livet som inte gick åt det håll du ville, så hacka inte på andra människor så du själv ska må bättre,
@Syster TUK TUK
 
Senast ändrad:
Jag känner igen mig i den hopplösa situation med barn och ett kärlekslöst förhållande samt en relation på sidan med en annan thaikvinna eftersom sexlivet är dött.
Är i samma sits som du. Långt och numera kärlekslöst förhållande med snart utflugna barn.
Skulle vara intressant att höra hur du resonerar. Har du tankar på att lämna för den andra kvinnan?
 
Ja ja Btt försöker höja ribban hela tiden på de forum o facebook han besöker , O alltid e det bar tjejer det handlar om , Något han fastnat vid o vem vet någon dag kanske han kommer dit både med Berit o hunden .

För 15-20 år sedan kunde man nog lugnt påstå att dom flesta äktenskap mellan faranger och thailändska kvinnor hade sin början i något barområde runt om i Thailand.
Med nätets ankomst förändrades mycket. Numera finns det ju en jäkla massa dejtingsajter där man kan få kontakt med kvinnor över hela jordklotet.
Därmed har ju även kontaktvägarna förändrats.
Men det betyder ju inte att det inte kryllar av bartjejer även på gratissajterna på nätet men givetvis har nu även vanligt arbetande thailändska kvinnor fått chansen till kontakt med faranger om di så vill.
Förr var det ju mer eller mindre tabu för en thaitjej att ex gå hand i hand med en farang utanför bargatorna.
Detta har möjligen förändrats dom senaste åren.

BTT
 
För 15-20 år sedan kunde man nog lugnt påstå att dom flesta äktenskap mellan faranger och thailändska kvinnor hade sin början i något barområde runt om i Thailand.
Med nätets ankomst förändrades mycket. Numera finns det ju en jäkla massa dejtingsajter där man kan få kontakt med kvinnor över hela jordklotet.
Därmed har ju även kontaktvägarna förändrats.
Men det betyder ju inte att det inte kryllar av bartjejer även på gratissajterna på nätet men givetvis har nu även vanligt arbetande thailändska kvinnor fått chansen till kontakt med faranger om di så vill.
Förr var det ju mer eller mindre tabu för en thaitjej att ex gå hand i hand med en farang utanför bargatorna.
Detta har möjligen förändrats dom senaste åren.

BTT

MIN FRU HAR ALDRIG JOBBAT PÅ ELLER I EN BAR I THAILAND SÅ HÅLL DINA SATANS NEGATIVA TANKAR BORTA FRÅN DETTA FORUM, IDIOT !!!
 
För 15-20 år sedan kunde man nog lugnt påstå att dom flesta äktenskap mellan faranger och thailändska kvinnor hade sin början i något barområde runt om i Thailand.
Med nätets ankomst förändrades mycket. Numera finns det ju en jäkla massa dejtingsajter där man kan få kontakt med kvinnor över hela jordklotet.
Därmed har ju även kontaktvägarna förändrats.
Men det betyder ju inte att det inte kryllar av bartjejer även på gratissajterna på nätet men givetvis har nu även vanligt arbetande thailändska kvinnor fått chansen till kontakt med faranger om di så vill.
Förr var det ju mer eller mindre tabu för en thaitjej att ex gå hand i hand med en farang utanför bargatorna.
Detta har möjligen förändrats dom senaste åren.

BTT
Men det finns nog en hel del. En kille på ett annat forum som jag träffade hos Harrys i Pattaya hade suttit på fyllan i Sverige och bokat tid med en tjej på sajten Thai Friendly som skulle komma till hotellet i Pattaya där han skulle bo men han var nog rätt så bra dragen vid bokningstillfället sa han för när det knackade på dörren så stod det 2 tjejer där. I pandemitider så erbjuder tjejerna sina tjänster både hos Tesco Lotus, Big C och byvägar vad jag vet.
 
Men det finns nog en hel del. En kille på ett annat forum som jag träffade hos Harrys i Pattaya hade suttit på fyllan i Sverige och bokat tid med en tjej på sajten Thai Friendly som skulle komma till hotellet i Pattaya där han skulle bo men han var nog rätt så bra dragen vid bokningstillfället sa han för när det knackade på dörren så stod det 2 tjejer där. I pandemitider så erbjuder tjejerna sina tjänster både hos Tesco Lotus, Big C och byvägar vad jag vet.

Framförallt finns det en himla massa katoyer på dom olika thailändska dejtingsajterna.

Många sidor har tom särskilda katoeytider när det enbart är katoyer man kan titta på. Oftast är detta på nätterna av någon anledning.

Så det måste finnas ett stort behov av just denna sort av thailändska medborgare.

BTT
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp