Liv med en thailändsk kvinna

 
Framförallt finns det en himla massa katoyer på dom olika thailändska dejtingsajterna.

Många sidor har tom särskilda katoeytider när det enbart är katoyer man kan titta på. Oftast är detta på nätterna av någon anledning.

Så det måste finnas ett stort behov av just denna sort av thailändska medborgare.

BTT

Vet Berit om att du sitter och checkar katöjer hela nätterna?
Eller Berit kanske heter Bertil :)

/ SatanG
 
Det är det väl inte nånstans när man är på fyllan :)
Tycker händelser, beteenden och kommunikationen bland barer och tjejerna blev sanslöst enformig även om det tog många år att fatta det.

/ SatanG

Håller helt med.

Jag blev ju rejält påhoppad en tid på maipenrai för att jag påstod att alla bartjejer är stöpta i samma form och med samma beteende.

Det är dom givetvis inte men i fylledimman kan det absolut uppfattas så. Plus att språkkommunikatonen ju ofta är bristande.

Samma fraser i alla barer.

BTT
 
Håller helt med.

Jag blev ju rejält påhoppad en tid på maipenrai för att jag påstod att alla bartjejer är stöpta i samma form och med samma beteende.

Det är dom givetvis inte men i fylledimman kan det absolut uppfattas så. Plus att språkkommunikatonen ju ofta är bristande.

Samma fraser i alla barer.

BTT

Japp papegojsnacket och beteende kommer nog ofta från kollegorna, sen lär dom sig nog vad som funkar och inte.
Nykter står jag inte ut länge i en bar, är väl liknande för de som jobbar där.
Men visst har det varit roligt, särskilt när man var i samma ålder som tjejerna.
Hände ju några gånger nar man skulle hem att man frågade incheckningen om man kunde åka dagen efter istället.
Funkade ju någon gång emellanåt och då kunde man ju åka o supa igen på Golden Beer bar eller liknande hak.

/ SatanG
 
Japp papegojsnacket och beteende kommer nog ofta från kollegorna, sen lär dom sig nog vad som funkar och inte.
Nykter står jag inte ut länge i en bar, är väl liknande för de som jobbar där.
Men visst har det varit roligt, särskilt när man var i samma ålder som tjejerna.
Hände ju några gånger nar man skulle hem att man frågade incheckningen om man kunde åka dagen efter istället.
Funkade ju någon gång emellanåt och då kunde man ju åka o supa igen på Golden Beer bar eller liknande hak.

/ SatanG
Vända i incheckning är Hard Core då är man dedicerad. Har gjort det ofrivilligt en gång tyckte inte partysuget återfann sig när jag checkade in på soi 4 i BKK igen.... Kanske var för gammal eller trist....

Hello!
What's your name?
Where you from?
Where you stay?
How old are you?
Want to play game?
..........
 
Vända i incheckning är Hard Core då är man dedicerad. Har gjort det ofrivilligt en gång tyckte inte partysuget återfann sig när jag checkade in på soi 4 i BKK igen.... Kanske var för gammal eller trist....

Hello!
What's your name?
Where you from?
Where you stay?
How old are you?
Want to play game?
..........

För nykter kanske :)

Minns en gång när det funkade och jag drog tillbaka och bodde hos de senaste veckornas flickvän. Hon bodde i ett billigt rum precis vid ingången Sukhumvit soi 25, mittemot indiska ambassaden (om den finns kvar). Nära till jobbet som gogo-dansös på "Our place" Soi Cowboy.
Senare drev ju hyrpriserna ut många proffs till On Nut-Prakanong-Udomsuk vad jag förstår.

Som sagt, skulle jag ut på den stigen igen hade jag nog kört gentlemannaklubbarna i förorten istället.

/ SatanG
 
Vända i incheckning är Hard Core då är man dedicerad. Har gjort det ofrivilligt en gång tyckte inte partysuget återfann sig när jag checkade in på soi 4 i BKK igen.... Kanske var för gammal eller trist....

Hello!
What's your name?
Where you from?
Where you stay?
How old are you?
Want to play game?
..........
Hej

Ja språket är nyckeln till en bra konversation, förstår man Lao kan man ha roligt i baren. :)
Både genom egna samtal och genom att lyssna på hur snacket går bakom baren, många roliga kommentarer.

Mvh isan lover
 
Hej

Ja språket är nyckeln till en bra konversation, förstår man Lao kan man ha roligt i baren. :)
Både genom egna samtal och genom att lyssna på hur snacket går bakom baren, många roliga kommentarer.

Mvh isan lover
Jo det är trevligt snack i barerna när de vet att besökaren förstår thai.

Gick med en kompis till en bar i Pattaya för många herrans år sedan då det inte var mängder med ryssar där, vi låtsades vara ryssar som pratade mycket dålig engelska och då sattes skitsnacket igång hur mycket de skulle lura oss. Tjejerna höll väl på i några minuter med sitt snack men när kompisen som pratar mycket bra Thai började prata thai med dem blev det knäpp tyst en annan attityd och ett antal förlorade ansikten:D
 
Jo det är trevligt snack i barerna när de vet att besökaren förstår thai.

Gick med en kompis till en bar i Pattaya för många herrans år sedan då det inte var mängder med ryssar där, vi låtsades vara ryssar som pratade mycket dålig engelska och då sattes skitsnacket igång hur mycket de skulle lura oss. Tjejerna höll väl på i några minuter med sitt snack men när kompisen som pratar mycket bra Thai började prata thai med dem blev det knäpp tyst en annan attityd och ett antal förlorade ansikten:D

Jo förstår man lite thai kan man undvika mycket skit.

Minns en gång när jag satt i en bar och hade löst ut en tjej och bjudit henne på drinkar o mat. Då plötsligt sticker hon över till grannbaren och börjar krama en annan karl och han bjuder henne på drinkar.
Där sitter jag ensam och övergiven på fyllan och blir givetvis jäkligt irriterad. Då plötsligt kommer dom andra tjejerna fram och säger att she is no good, she speaks bad about everyone och att ingen av tjejerna gillar henne i baren.
Så småningom lugnade jag ju ner mig och glömde tjejen.

Det tog ju ett tag innan man lärde sig spelets regler bland barerna. Dom flesta tjejer går ju med den farang som dom vet eller tror betalar bäst.

BTT
 
Jo det är trevligt snack i barerna när de vet att besökaren förstår thai.

Gick med en kompis till en bar i Pattaya för många herrans år sedan då det inte var mängder med ryssar där, vi låtsades vara ryssar som pratade mycket dålig engelska och då sattes skitsnacket igång hur mycket de skulle lura oss. Tjejerna höll väl på i några minuter med sitt snack men när kompisen som pratar mycket bra Thai började prata thai med dem blev det knäpp tyst en annan attityd och ett antal förlorade ansikten:D
Jag och 3 kompisar råkade ut för en ganska rolig episod.
Vi hade stått i en bar ganska länge och fått i oss en hel del öl..så diskussionen höll väl ingen högre standard.
En av kompisarna stod och snackade med en dam.. efter en stund vänder han sig mot oss och säger det var fan vad damerna var dyra i denna baren.
Då säger säger damen som har serverat oss hela kvällen..på klockren stockholmska, är du så jävla snål kan du min skäl gå hem och r*nka.
Det visade sig att hon bott i Tensta i 10 år.
Hon sa att hon fick höra en hel del skitsnack bakom bardisken.
Min kompis blev som en tullad allers i ansiktet när hon avslöjade sig:laugh2:
 
För nykter kanske :)

Minns en gång när det funkade och jag drog tillbaka och bodde hos de senaste veckornas flickvän. Hon bodde i ett billigt rum precis vid ingången Sukhumvit soi 25, mittemot indiska ambassaden (om den finns kvar). Nära till jobbet som gogo-dansös på "Our place" Soi Cowboy.
Senare drev ju hyrpriserna ut många proffs till On Nut-Prakanong-Udomsuk vad jag förstår.

Som sagt, skulle jag ut på den stigen igen hade jag nog kört gentlemannaklubbarna i förorten istället.

/ SatanG
Gentlemanaklubbar varför?
Du nämner dem emellan åt.
Jag tycker personligen de är svårare att få grepp om.
Tycker de är lite dryga.
 
Frugan och ett par andra thai kompisar va på soi cowboy och frugan sa till servitören att jag va en dum ryss och det va enkelt att lura mig. Notan kom in och va la på 500 och frugan försökte att förklara på engelska till mig. - ge mig 3000! Ok ja gav 3000 och hon tog 2500 själv och gav servitören 500.. som gjorde stooora ögon.. hur hon kunde lura ryssen så! Hon sa det e lugnt han e en riktigt dum ryss och lite full..

Men när vi lämna baren gav ja servitören en ögonblink och sa på thai att vi bara skoja. Såg hur chocken släppte och dom börja asgarva
 
Gentlemanaklubbar varför?
Du nämner dem emellan åt.
Jag tycker personligen de är svårare att få grepp om.
Tycker de är lite dryga.

För det är snyggare tjejer samt jag har testat hejdlöst många vanliga barer men inte gentlemannaklubbar.
Ska man supa hårt funkar väl alla varianter men så länge man är talför hade jag föredragit Bangkoks "The Bamboo bar" med fortsättning på en gentlemannaklubb framför en fyrkansbar i pattis med efterföljande "Coconut Bar" längs beach road. Helt enkelt olika ställen beroende på vad man känner för, allt går ju kombinera dock.

Vem är dryg och varför?

/ SatanG
 
För det är snyggare tjejer samt jag har testat hejdlöst många vanliga barer men inte gentlemannaklubbar.
Ska man supa hårt funkar väl alla varianter men så länge man är talför hade jag föredragit Bangkoks "The Bamboo bar" med fortsättning på en gentlemannaklubb framför en fyrkansbar i pattis med efterföljande "Coconut Bar" längs beach road. Helt enkelt olika ställen beroende på vad man känner för, allt går ju kombinera dock.

Vem är dryg och varför?

/ SatanG

Då vet du inte vilka fynd man kan göra i en coconut bar längs beach road:))

BTT
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp