Chevrolet-48
Forumräv
"hillmer " sa:Det var det här det gällde. Dina påstående att du får samma dåliga kurs att växla svenska där nere som du får på Forex . Sen har jag ju fakta på vad hon fick. Sen med dina fakta så glömmer du ju att det kostar minst 50 kr att skicka dom från Sverige och då blir det ju lägre kurs än vad du räknar med. Håller med till 100 att det bästa är att ha ett Thai kort och det har jag aldrigt sagt emot dig någonstans Utan saken är dina dåliga fakta om kontanter och forex. Får manfråga när du växlade svenska pengar sist i Thailand. Är ju en mycket enkel sak för dig som är på plats i Thailand att kolla fakta först innan du skriver. Bara att gå till ett par växlingskontor och kolla vad du får för svenska och sen kolla på datorn vad du får på forex. Där har du fakta och det som du tydligen har i din skalla som du antagligen har googlat dig till
Tjena Hillmer! För mig kostar det endast 40 SEK på Nordea när jag skickar pengar, varför inte öppna IBanking i Thailand så kan du kontrollera exakt hur mycket du får för dina pengar.
Må väl!