Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Utskriven från Sverige men bankkonto med kort i Sverige
2helt olika saker få ett bankkort hemskickat eller en vara betalt med ett kort pga. Bedrägerier måste dom göra för att skydda oss och sig själva för vem skyller du på den dag det saknas 100k på ditt konto.
Dom är bra korkade dessa som jag skriver till på Swebank, idag sade de att de kan inte annat göra än att skriva kortet på adressen som Skatteverket anger, Kanon svarade jag då , då blir det ju som jag vill, jag är ju utskriven och har uppgivit min Thailändska adress till Skattemyndigheten..
Då skriver ni mao kortet på min adress i Thailand RIDÅ ;D ;D
Kan väl säga att jag ännu ej fått något svar ..
har lite att göra med handelsbanken , skall kolla om man kan öppna konto via internet , i så fall skiter jag i swedbank ...
Dom är bra korkade dessa som jag skriver till på Swebank, idag sade de att de kan inte annat göra än att skriva kortet på adressen som Skatteverket anger, Kanon svarade jag då , då blir det ju som jag vill, jag är ju utskriven och har uppgivit min Thailändska adress till Skattemyndigheten..
Då skriver ni mao kortet på min adress i Thailand RIDÅ ;D ;D
Kan väl säga att jag ännu ej fått något svar ..
har lite att göra med handelsbanken , skall kolla om man kan öppna konto via internet , i så fall skiter jag i swedbank ...
Jag öppnade konto hos Skandiabanken via nätet. Kanske kan vara nåt att titta på. Med reservation för att jag bor ju i Sverige osv. Ingen aning om det går om man är utskriven.
Har lite finanser ihop med Handelsbanken (värdepapper) , så jag tänkte höra med dem om man kan fixa detta via nätet , vore skönt att be Swedbank dra någonstans , fa.. vad är service för kunder, jag har varit kund i Swedbank i tjugo år , alla besparingar ,löner pensioner ,huslån ...dom borde ha sig en näsbränna ....
Kanske skall dra ett mail om detta till någon på huvudkontoret ...
Har lite finanser ihop med Handelsbanken (värdepapper) , så jag tänkte höra med dem om man kan fixa detta via nätet , vore skönt att be Swedbank dra någonstans , fa.. vad är service för kunder, jag har varit kund i Swedbank i tjugo år , alla besparingar ,löner pensioner ,huslån ...dom borde ha sig en näsbränna ....
Kanske skall dra ett mail om detta till någon på huvudkontoret ...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.