Jag bestämde för ett bra tag sedan, att jag har ingen samhörighet i detta för övrigt ganska trevligt Forum. men så kommer detta, med uppgifter från förra året? Thaivisa.com? Dessa uppgifter spreds ut, som skapade oro i leden? Det skulle ske förändringar i.o.m. att man hade 800k thai bath på sitt konto. Det skulle gälla från 1 mars 2009? Jag var tillsammans med min fru, inte överens med detta? Jag gjorde min extension nummer 11 den 18 mars. Med alla papper i ordning. med gällande papper från Bangkok bank. Det fanns några uppgifter från Thai Visa.com, att jag måste ha pengar efter mitt extension på mitt privata konto. Dom kände inte ens till detta, så då är frågan vem har rätt och vem har fel. Det kan man tycka att det borde vara klargjort hos Immigration ? Detta blir det det enda jag skriver angående detta ärende. P.S. Dom frågade inte heller om mitt bank konto, när undertecknad var och lämnade in min TM 47. Det är upp till alla som har 800k thb, att kolla med det Immigration som man tillhör. Finns det flera som gjort sin extension med 800k, så tycker jag att tala om det i så fall, om det gäller andra regler hos IMMI än sprida ++++Tack för mig i denna fråga.