Ishockey-VM 2012 (Omröstning)

Vem vinner Hockey-VM 2012?

• Ryssland

Röster: 2 40.0%
  • Slovakien

Röster: 1 20.0%
  • Finland

• Tjeckien

• Totala väljare
    5
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Nu har VM äntligen sparkat igång igen. Vad tror ni om utgången, hur går det för Tre Kronor?

Med det lag vi har så borde vi gå långt, minst semi tror jag. Ett dåligt genrep ger alltsom oftast ett bra slutresultat. Jag tror att Tre Kronor tar silver efter torsk i finalen mot Ryssland med uddamålet.

Tjeckien får silver och guldet kan jag inte sia om ännu, ge mig någon dag till så ska jag ge er rätt svar.

Hoppas verkligen att du har rätt! Det hade varit gott att tvåla dit finnarna i en final.

Början blev i alla fall bättre i år, nu när Norge fick pisk. Det blir värre i kväll mot Tjeckien.

Otroligt trevlig match, förstod inte innan hur bra han den där erik karlsson var. Nu inser jag, världsspelare. Vi tar oss till final och där avgör tillfälligheterna.

---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?1pcyy5

F. You

Jag har ju en liten fördel så guld kommer det att bli jag e ju halv svensk kvarts finne o kvarts ryss ;D så det blir nog guld silver o brons :nod:

Som finlandsvensk hoppas man på guldet till Finland, men som svenskmedborgare så vill man att Sverige tar hem det, så ni förstår att man står som en "ko" mellan två höbalar.
Så min röst kommer när gruppspelet är klart, där man ser vilka som går vidare till slutspel..

Jo-Be

Hade jag kunnat så hade jag ändrat mitt tips. Efter kvällens match mot Tjeckien måste jag säga att detta bådar gott. Verkligen lovande, Tre Kronor - Go For It!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Efter gårdagens uppvisning av ryssarna så tror jag fortfarande på mitt grundtips. Men jag hoppas att jag har fel!

Ja, utan Franzén har vi stora problem. Men han är nog en kämpe som klarar av att spela med en knäckt snok.

Hoppas att "Spearing Yemelin" blir anmäld, djävvla typ!! >:(

Jaha, så var det då slut för denna gången. Efter ett så uselt försvarsspel som presterades igår kan man inte protestera. Men surt som räven sa om rönnbären.

Nu hoppas jag att Slovakien tar hela skiten, ryssarna spelar för fult och jag unnar varken finnar eller tjecker ett guld. 8)

Jag har nu ändrat i omröstningen, spotta i nävarna och ta nya tag. Själv tror jag tyvärr att Ryssland vinner.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

N
Svar
0
Visningar
2 K
nakonsawan
N
A
Svar