A
Anonym
Gäst
Hoppas du får till det, tiden får väl utvisa hur det blir. Jag förstår dig, inte kul att klaga på alla och allt ... ett tips så snart någon gjort något positivt ge gärna en komplimang, så de får höra när de tycker de gjort bra ..."Phonta " sa:HElt rätt FA. Tyvärr verkar Thailand vara så , men jag skiter i det , vill hon inte lyssna så blir hon frånskild. Jag har inga ekonomiska behov att vara gift och det vet hon . Det är inte för att jag vill vara stöddig utan jag hatar att känna mig utnyttjad , samma tänk som "Svensk man /Thaikvinna boende i Sverige" Där bor man helst gratis ,om man jobbar som min fru så vägrar man ta del av räkningar , möjligtvis att man delar på matkostnaderna ..... och nu på samma sätt här , att påstå att 15000 Thbt inte räcker till mat och vatten , tandkräm och tvättmedel under en månad är att ta i , sen 5000 thbt i fickpengar .. Att köpa en moppe till någon här kommer aldrig att ske , det får min fru göra , hon tycks väldigt passligt ha glömt bort sina digra besparingar på banken ;D
Och tack Berra .... Dessutom så kör de sönder allt de sätter sig på , bara köra , ingen olja hoppsan !!!Vaför stannar den .Det finns tre motorcyklar i familjen förutom min stora . En fungerar , varför ,de är alla ganske nya
Annars har Fyanfaplantorna /buskarna fått en omgång koskit idag samt vatten nu på kvällen . Ser riktigt bra ut mot nya muren .. har så dålig uppkoppling så det tar ljusår att ladda ner en bild , men det finns ju en sida som heter "Rezise image" på internet , den kan vara bra ibland när man har för avancerad kamera 18 megapixl. blir stora bilder för inläggen ;D
Vad har du för uppkoppling i huset?
18 mega pixel blir ju lite tungt så en resize är väl bra ...
Har du fått jycken?