Ziplock
Medlem
Från tråden om sinsod: https://thaisnack.se/threads/sindsod.12667/
Det är ett stort understatement att påstå att marknaden är bättre för en svensk man i Thailand (egentligen hela Sydostasien) än på hemmaplan. Varför? Pengarna kommer någon säga, men är det verkligen _bara_ pengarna det hänger på?
Sedan en följdfråga..... Varför bryr sig inte Thaimännen om att västerlänningar kommer och "stjäl" "deras" kvinnor? Jag har aldrig hört talas om att Thaimännen bryr sig över huvud taget.
Om man är en Bra man, dvs inte en alkoliserad skitstövel, ja då existerar det inte att en Bra Thaitjej lämnar dig för att du inte vill betala sinsod. Min erfarenhet/uppfattning som jag är väldigt säker på.
Det svåra här är inte att hitta en tjej, det är att bli av med dom..
Kaxigt kanske men väl så sant.
Iaf för oss runt 50 sträcket, hur det är för er i den äldre generationen har jag inte samma koll på![]()
Tänk på en sak.
Om hon ser hyfsat bra ut och är mycket yngre än dig så när du tar henne till Sverige så upptäcker hon snart att pojkväns marknaden är lite annorlunda än i Thailand....
Det är ett stort understatement att påstå att marknaden är bättre för en svensk man i Thailand (egentligen hela Sydostasien) än på hemmaplan. Varför? Pengarna kommer någon säga, men är det verkligen _bara_ pengarna det hänger på?
Sedan en följdfråga..... Varför bryr sig inte Thaimännen om att västerlänningar kommer och "stjäl" "deras" kvinnor? Jag har aldrig hört talas om att Thaimännen bryr sig över huvud taget.