Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Den här är under 5 minuter så det kanske ni orkar med Hur som helst så skojar han en del så man kan alltid skratta lite vilket förlänger livet har jag hört OBS på engelska.
Den här är under 5 minuter så det kanske ni orkar med Hur som helst så skojar han en del så man kan alltid skratta lite vilket förlänger livet har jag hört OBS på engelska.
Han länkar ju till allt i videon. Ni orkar ju inte läsa och ta reda på saker, precis det jag säger. Ni kräver saker och det skall serveras på silverfat. Jag visste ju detta från början. Många av er är som gamla hundar, det går inte att lära om. Fortsätt gå till doktorn och kör upp kameror i arslet istället
Är det för mycket begärt att få en länk till en forskningsrapport på svenska som stöder dina påståenden? Din sista mening var ett riktigt bottennapp !!
En kamera i stjärten måst känns obehagligt , själv gruv jag mig för fredagens ingrepp att spola vaxpropp ur öronen...Har aldrig haft detta problem tidigare utan kommit sista veckorna med ömma i ena hörselgången . Misstänker en bieffekt efter tidigare covid sprutor....
Är det för mycket begärt att få en länk till en forskningsrapport på svenska som stöder dina påståenden? Din sista mening var ett riktigt bottennapp !!
En kamera i stjärten måst känns obehagligt , själv gruv jag mig för fredagens ingrepp att spola vaxpropp ur öronen...Har aldrig haft detta problem tidigare utan kommit sista veckorna med ömma i ena hörselgången . Misstänker en bieffekt efter tidigare covid sprutor....
Hmmm?
"Butt"Tv, en 3 - 4 gånger uppstucken i X, oskulden togs 2021 i samband med cancerupptäckten.
"Mat"Tv, åh? Har tappat räkningen är nog uppe i ett tiotal gånger där man har fått den nerkörd i hals.
Säger bara som Hasse å Tage!
"Franska Revolutionen", där huvuden flög som limpskivor, ang. öronspolning enklare jobb får du leta efter, @Berralund
Jag fick bara någon olja att droppa i örat så löste upp sig.
Var vanligt sa dom på vårdcentralen om man varit i varmt land med hög luftfuktighet och badat mycket.
Jag fick bara någon olja att droppa i örat så löste upp sig.
Var vanligt sa dom på vårdcentralen om man varit i varmt land med hög luftfuktighet och badat mycket.
Jo, man ska nog ta hand om tidigt. Nu känns det mer som bärnsten utanför trumhinnorma. Hon sa att nån högtryckspistol är det vårdcentralerna använder då man vill undvika mekanisk rensning.
Hmmm?
"Butt"Tv, en 3 - 4 gånger uppstucken i X, oskulden togs 2021 i samband med cancerupptäckten.
"Mat"Tv, åh? Har tappat räkningen är nog uppe i ett tiotal gånger där man har fått den nerkörd i hals.
Säger bara som Hasse å Tage!
"Franska Revolutionen", där huvuden flög som limpskivor, ang. öronspolning enklare jobb får du leta efter, @Berralund
Jo, man ska nog ta hand om tidigt. Nu känns det mer som bärnsten utanför trumhinnorma. Hon sa att nån högtryckspistol är det vårdcentralerna använder då man vill undvika mekanisk rensning.
Når vi menner blir gamle , så er det mange gamle som får veksande prostata, med folgende , du må pinka hver halvtime , Jeg fikk de etter jeg blei 75 år Og folgende pinka ver halvtime om natta . I Norge kaller dei sykdommem Gammel-man-syka . I Sverige tar dei og utvider hullet gjennom prostata med ingrep , så du blir normal i gjen , I Thailand har dei flere sorter medisin som hjelper , Bilde viser den beste og billigste medisinen i Thailand for veksande prostata , se foto
I flere år fikk jeg store nervesmerter i den venstre foten min til den vart lam . Jeg fikk sterke narkotiiske tabeletter på Hospitalet i Bangsaen . I flere år spiste jeg medisinen . Med advarsel om vanedannende og alle bivirkninger , jeg husker ikke navnet på medisinen ,Men den er tatt vekk fra markedet over heile verden ,For ca 1,5 år siden , sa legen min , prov en annen medisin for revematiske smerter , den er ikke vanedannene . Og mange er fornoyd med medisinen . Når jeg bruker den nye medisinen er smerttene borte i dagevis , Og kjerringen får av min nye medisin , mot smerter i hoyre arm , og er svert fornoyd med medisinen . Med navnet Arcoxia Se Foto av medisinen
Ja allt möjligt skit men jag vet bättre idag. Det var under en sjukt stressig period på jobbet och fick bla tinnitus av stressen. Det utvecklade sig senare till en öroninflammation och spräckt trumhinnan.
Jag förstår att du försökte göra dig rolig men mitt inlägg till dig var av ren välvilja men förstår och gissade redan innan att den inte skulle mottas positivt. Det är helt okej. Alla lever sitt liv och ansvarar över sin egen hälsa.
Har ni "gamlingar" några problem? Själv var jag hos vår husläkare på vårdcentralen förra veckan p g a tidvis återkommande svårigheter att svälja ner mat samt då och då smärtor i övre delen av magen. Min farmor hade samma problem och nu även mina systrar fast mindre uttalat.
Resultatet blev 7 eller 8 rör med blodprover, bl a levern och bukspottkörteln. Fick svaren idag och allt var bra. Skönt för blodprover kan visa på mycket elände. Hon skickade remisser till ultraljud av bl a levern men det är jag inte orolig över. Det blir värre med gastroskopin som också skall genomlidas. Där tror jag svaret kommer på var felet ligger. Så nu väntar jag på kallelser till nämnda undersökningar.
Kolla in sjukdomen som heter Akalasi som handlar om försämrad struprörelser och magmun som inte öppnar sumig. Finns diagnosmetod där man mäter av strupens rörelser att föra ner maten mot magsäcken
Den här tråden handlar ju om gubbar men strunt samma. Den här kvinnan har gjort en otrolig hälsoresa under 13år på endast kött. Den är lång och på engelska. @Fritz kommer inte fatta eller lyssna ett skit men ni andra som eventuellt har ett öppet sinne kvar, lyssna och tänk på vad ni hör för hon är inte ensam med dessa erfarenheter.
Is eating only meat healthy? Does a carnivore diet promote weight loss?Todays guest is Kelly Hogan, a 13 year Carnivore, has an important story that you need...
Den här tråden handlar ju om gubbar men strunt samma. Den här kvinnan har gjort en otrolig hälsoresa under 13år på endast kött. Den är lång och på engelska. @Fritz kommer inte fatta eller lyssna ett skit men ni andra som eventuellt har ett öppet sinne kvar, lyssna och tänk på vad ni hör för hon är inte ensam med dessa erfarenheter.
Is eating only meat healthy? Does a carnivore diet promote weight loss?Todays guest is Kelly Hogan, a 13 year Carnivore, has an important story that you need...
Jag kommer inte heller lyssna för är det något jag aldrig gjort och aldrig kommer göra är det sitta och kolla på youtubers om deras erfarenheter/kunskap/expertis eller va dom kallar det
Jag kommer inte heller lyssna för är det något jag aldrig gjort och aldrig kommer göra är det sitta och kolla på youtubers om deras erfarenheter/kunskap/expertis eller va dom kallar det
Helt okej. Inget jag kräver heller. Du verkar dock lite mer öppen och kommit fram till att din kropp inte gillar vissa saker och det följer precis det som sägs i videon
Har ni "gamlingar" några problem? Själv var jag hos vår husläkare på vårdcentralen förra veckan p g a tidvis återkommande svårigheter att svälja ner mat samt då och då smärtor i övre delen av magen. Min farmor hade samma problem och nu även mina systrar fast mindre uttalat.
Resultatet blev 7 eller 8 rör med blodprover, bl a levern och bukspottkörteln. Fick svaren idag och allt var bra. Skönt för blodprover kan visa på mycket elände. Hon skickade remisser till ultraljud av bl a levern men det är jag inte orolig över. Det blir värre med gastroskopin som också skall genomlidas. Där tror jag svaret kommer på var felet ligger. Så nu väntar jag på kallelser till nämnda undersökningar.
@Berralund
Med din beskrivning och min erfarenhet, så låter det som att du har försvagad muskelatur när det kommer till matstrupen och en släng av "hiatusbråck" steg 1. innan den släpper från undersidan av diafragman.
I, mitt fall så utvecklades det till att jag inte fick ner mat i magsäcken utan tvingades att dricka vätska för att kännas mindre "stockad" i halsen.
Men det visade sig efter "gastroscopi tv:n" jag hade ca. hälften av säcken på ovansidan..
@Berralund
Med din beskrivning och min erfarenhet, så låter det som att du har försvagad muskelatur när det kommer till matstrupen och en släng av "hiatusbråck" steg 1. innan den släpper från undersidan av diafragman.
I, mitt fall så utvecklades det till att jag inte fick ner mat i magsäcken utan tvingades att dricka vätska för att kännas mindre "stockad" i halsen.
Men det visade sig efter "gastroscopi tv:n" jag hade ca. hälften av säcken på ovansidan..
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.