Nox
Forumräv
Betvivlar inte att sjöbefäl får avancerad sjukvårdsutbildning och har goda sjukvårdskunskaper.Nu var det inte specifikt ordet fjant jag reagerade på men jag vet vad som krävs i sjukvårdskunskaper för att få jobba som sjöbefäl. Vilket jag senare motiverade.
Men jag upplevde nog att diskussionen mer handlade om rutinerna inom svensk sjukvård under och efter kirurgiska ingrepp…och var ingen analys av hans sjukvårdskunskaper.
Förövrigt har jag av egen erfarenhet under senaste åren samma uppfattning om svensk sjukvård som @kurant ..även i min region tas det alltid vävnadsprover.
Om fjant inte var ordet du specifikt reagerade på så hade det väl ändå en viss betydelse i sammanhanget i och med att du avslutar inlägget med att han enligt dig ingalunda är någon fjant?
Och mitt inlägg var mer menat att som vuxen kan man även på fyllan hålla god ton på ett forum vad man än tycker om andra..det han på fyllan emellanåt håller på med mot de han hyser agg till är rena sandlådebeteendet.
Även om han av någon anledning tycker att jag är ett rövhål kan han ju hålla det för sig själv och inte söka upp och citera mina inlägg med otrevligheter.
Men som han uttrycker det i en annan tråd…man behöver inte fortsätta bråka om småsaker på ett forum.

Så nu är det slut med det från min sida i alla fall.