Medicinska problem för oss män / gubbar

Förkylningen var kraftigare än jag trodde blev totalt däckad och min tiirak var tvungen att åk ner till mig med thai alternativ medicin, hostmedicinen är stark och innehåller peppar 5555
jag sa ju no spicy men hon lyssnar aldrig konstig nog hon är sjuksköterska men tror inte på Alvedon och antibiotika, bara kinesiska geggamoja som gäll.

Nu var jag inne och kikade på varningar, och avstängningar.
Det var ju tidsbegränsade avstängningar.
Jag fick ju någon slags tills vidare avstängning.
Jag fick ju be om att få komma tillbaka efter ett år eller så.
Jag förstår att det kan vara jobbigt att vara moderator, men inte just att behandla alla lika.

Nu var jag inne och kikade på varningar, och avstängningar.
Det var ju tidsbegränsade avstängningar.
Jag fick ju någon slags tills vidare avstängning.
Jag fick ju be om att få komma tillbaka efter ett år eller så.
Jag förstår att det kan vara jobbigt att vara moderator, men inte just att behandla alla lika.
Gråt en skvätt och gå vidare nu

Men dom blir inte avstängda från denna tråden i sisådär ett år?
Nu ligger denna tråden i forumsdelen funderingar och betraktelser.
Går man in och läser reglerna på den forumsdelen så står det att trådskaparen kan ta beslut och stänga av medlemmar i den tråd han skapar i den forumsdelen.
Så var det i denna tråden så kan det varit trådskaparen som valde att stänga av dig.

Nu ligger denna tråden i forumsdelen funderingar och betraktelser.
Går man in och läser reglerna på den forumsdelen så står det att trådskaparen kan ta beslut och stänga av medlemmar i den tråd han skapar i den forumsdelen.
Så var det i denna tråden så kan det varit trådskaparen som valde att stänga av dig.
Det kan det ha varit för det är jag som är trådskapare.

Liknande trådar

G
Svar
1
Visningar
2 K
Wanpen
W
A
Svar
0
Visningar