När åker ni till Thailand nästa gång

Ja man får hoppas att det entreprenörsbolag som Finnair anlitar för bagagehantering och tankning inte strejkar.

Jag ska kolla några andra flygbolag som verkar mindre strejkbenägna också.

Läste i en annan tråd att de flesta tyckte att Finnair var ett riktigt dåligt flygbolag också som grädde på moset så att säga.
Vilket flygbolag och flygplatser som passar är beroende från var man åker.

Kastrup, Frankfurt, Vanda, Arlanda är alla flygplatser som drabbas av strejker, aktioner, punktstrejker på några timmar en gång per vecka.

På det kommer alla strejker hos själva flygbolagen.

Du verkar boka från Göteborg och då är Finnair, Lufthansa Group och Turkish de som är smidiga med bara ett byte och prisvärda.

Ett litet "Resetips" för er nykomlingar som anländer till LOS, skulle ni behöva ett papper som håller ihop när nr. 1 el. när nr. 2 är i antågande.

IMG_20250804_144403.webp

Något andra pappers tillverkare gör pappret typ för "Soft" vilket innebär att få chansen att uppleva icke önskat finger i fel öppning, vilket inte är till nöje och aldeles för mjuk att till det grövre jobbet.
Hitintills så har jag lyckats att lokalisera två(2) leverantörer av detta papper, Lotus & BigC.
Till min personliga tycke så har detta märke vunnit mitt tycke och möjligtvis i slut-ändan också fortsatt inköp av detta märke : maXmo.

@JBK.Ltd.

Senast ändrad:
Ett litet "Resetips" för er nykomlingar som anländer till LOS, skulle ni behöva ett papper som håller ihop när nr. 1 el. när nr. 2 är i antågande.

IMG_20250804_144403.webp

Något andra pappers tillverkare gör pappret typ för "Soft" vilket innebär att få chansen att uppleva icke önskat finger i fel öppning, vilket inte är till nöje och aldeles för mjuk att till det grövre jobbet.
Hitintills så har jag lyckats att lokalisera två(2) leverantörer av detta papper, Lotus & BigC.
Till min personliga tycke så har detta märke vunnit mitt tycke och möjligtvis i slut-ändan också fortsatt inköp av detta märke : maXmo.

@JBK.Ltd.
Använd rövduschen och sedan badda torrt med lite papper ;)

IMG_20250804_144403.webp

@JBK.Ltd.
Spolar du ner det i toaletten också?

"Rövduschen" täcker inte hela arslet @Nam Falang, men sen är konsistensen en faktor som påverkar utkomsten av pappers användning, löst å fint inga bekymmer, men är det "tegelstenar" i planerad leverans då räcker inte "Rövduschen" till hålla rent och papper måste till..

@JBK.Ltd.
Sånt där "bra" papper är rena döden för avloppssystem i länder som Thailand och Grekland bla. Det löses inte upp och det blir som det blir då.

Hoppas du inte spolar ner papperet.
Rövduschutbildning är inte en dålig idé. Och i ditt fall kombinerad med lätt laxerande mat :afro:

IMG_20250804_144403.webp

@JBK.Ltd.
Det märks att du inte varit ofta i Thailand. Har du sett en thailändare använda papper?

Sånt där "bra" papper är rena döden för avloppssystem i länder som Thailand och Grekland bla. Det löses inte upp och det blir som det blir då.

Hoppas du inte spolar ner papperet.
Rövduschutbildning är inte en dålig idé. Och i ditt fall kombinerad med lätt laxerande mat :afro:

I en condo el. apartment skulle jag inte gjort det, men egen septiktank och alla rör för grå & svart vatten är 110 rör.
Tror vårt system klarar av lite "papper". ;)
Enda bekymret blir för stakarn som ska hämta eländet i tanken...

@JBK.Ltd.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
amydekthai
A
A
Svar
28