När åker ni till Thailand nästa gång

Sluta fråga vilka som påstår. Du som påstår att folk säger att man skall köra utan hjälm och på fyllan. Försök vara en man nu och fram med listan på medlemmar som påstår detta.
Han har alldrig skrivit att kört på fyllan, jag kan också som han köra i farmen när man drucit en öl även utan hjälm.kanske möter en moppe eller traktor vägarna tillåter inga höga farter så händer det en olycka är det jag själv som kört,tippat i sanden. åker vi på stota vägar är det hjälm och ingen öl

Vad jag ser med trafiken runt omkring oss så är nog salengen den mest olycksdrabbade fordonet som har ökat lavinartat på dom 16 åren jag har varit i Thailand. Bara på stora vägen nära oss 3 dödsolyckor på ett halvår. Det hade nog inte spelat någon roll om dom haft hjälm eller inte.

Han har alldrig skrivit att kört på fyllan, jag kan också som han köra i farmen när man drucit en öl även utan hjälm.kanske möter en moppe eller traktor vägarna tillåter inga höga farter så händer det en olycka är det jag själv som kört,tippat i sanden. åker vi på stota vägar är det hjälm och ingen öl
Då får du läsa om och göra rätt. Han har faktiskt uttryckt sig precis som jag har krävt svar på. Nej han kör troligtvis inte med några bira innanför västen eller utan hjälm den salige riddare han är.

Då får du läsa om och göra rätt. Han har faktiskt uttryckt sig precis som jag har krävt svar på. Nej han kör troligtvis inte med några bira innanför västen eller utan hjälm den salige riddare han är.
Han kör som jag skrev ,kanske en bira när man sitter med Thai vänner och sen åka ut till farmen, Du har inte umgåtts med thai folk
så du vet ingenting. Det handlar inte om fyllekörningar som du vill få det till. Men du och några till vill bara snacka skit och dj
förstår inte varför, Berätta om thai om ni varit där inte bara anklaga forum medlemmar

Han kör som jag skrev ,kanske en bira när man sitter med Thai vänner och sen åka ut till farmen, Du har inte umgåtts med thai folk
så du vet ingenting. Det handlar inte om fyllekörningar som du vill få det till. Men du och några till vill bara snacka skit och dj
förstår inte varför, Berätta om thai om ni varit där inte bara anklaga forum medlemmar
Nu är du ute på hal is.
Han har mer erfarenhet från Thailand än du har.
Även från livet ute i spenaten.

Nu gissar jag att ni inte skriver om samma person.....

But what else is new..... :monkey:

Som vanligt har du noll koll på läget. Som @Thai Newbie resonerar kring hjälmbärande och framförande av fordon efter intag av alkohol så borde han vara jäkligt seriös innan han slänger benet över en scooter. Är det som du säger, att han framför scooter utan vare sig hjälm eller är nykter, så är han en ännu större hycklare än jag tyckte innan.

Jo thai är nästan det enda jag umgås med när jag besöker Thailand och det har jag gjort sedan 2006 med flera resor per år. Jag har varit gift med en thai i 16år, jag har barn med en thai, jag talar en del thai och isaan. Du vet verkligen ingenting om vad du påstår. Jag skulle aldrig påstå något liknande om dig för jag vet faktiskt inte hur du tillbringar din tid i Thailand och jag skiter faktiskt i det också huvudsaken att du är nöjd.

Vad gäller fyllekörningar så vet jag precis hur det fungerar och jag klankar inte ned på någon. Däremot folk som beskyller andra för att påstå en massa saker men som troligtvis inte stämmer gör mig klart irriterad och kräver lite bevis men dom utestår ju i vanlig ordning.

Återigen måste du ta på dig att läsa noggrant vad man skriver men samtidigt är det viktigt att du verkligen förstår vad du läser vilket bevisligen inte är fallet nu.

Senast ändrad:
Nu är du ute på hal is.
Han har mer erfarenhet från Thailand än du har.
Även från livet ute i spenaten.
och men vad. han har skrivit det jag påstår, vi får väl se om han har nått annorlunda svar, Jag har 23 år,s besök i Thai och har
en dj massa mc och dylikt som jag färdas med mer än vad du nånsin gjort
Ja kanske är så men det är helt klart från min sida att det är @Thai Newbie ärendet gäller.
Det är väl Il ni klankat på förut och det jag skrev vad gör i thai är exakt vad Il brukar berätta alla vill påstå arr dom varit
i thai så och så många år,ok men har dom bott i en by och se hur det funkar där

Polisen höjer böter i Thailand så ta det försiktigt i trafiken

1774953881203.webp
Det blir ett stort tillskott i kassan bara vid trafikljus som bilarna struntar i.

och men vad. han har skrivit det jag påstår, vi får väl se om han har nått annorlunda svar, Jag har 23 år,s besök i Thai och har
en dj massa mc och dylikt som jag färdas med mer än vad du nånsin gjort

Det är väl Il ni klankat på förut och det jag skrev vad gör i thai är exakt vad Il brukar berätta alla vill påstå arr dom varit
i thai så och så många år,ok men har dom bott i en by och se hur det funkar där
Nu fick jag kämpa med tolkningen av din så kallade svenska men tror jag uppfattade rätt. Nej det är inte @Isan Lover som jag kräver svar ifrån utan @Thai Newbie Just detta är ett problem för dig och din läsförståelse, helt jävla otroligt alltså. Tror banne mig "dagispersonal" har det enklare i sin vardag att förklara för barnen än vad det är att förklara något för dig.

Jag har aldrig klankat på @Isan Lover när det gäller framförandet av en scooter i Thailand. Jag vet exakt hur det fungerar och förstår hans resonemang. Att jag sedan inte förskönar det på kanske samma sätt är något helt annat.

"Jag har 23 år,s besök i Thai och har en dj massa mc och dylikt som jag färdas med mer än vad du nånsin gjort".
Ja det ter sig ju ganska naturligt då du troligtvis är äldre än mig (jag är i skrivande stund 56år). Men återigen så har du noll koll på min livserfarenhet utan du bara gör en massa antaganden. Otroligt korkat.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
amydekthai
A
A
Svar
28
Visningar