Pattaya

Första gången jag var här i byn så skulle gubbarna supa omkull kompisen Skorpan och mig men de fick hjälpa hem de flesta och samma visa nästa dag när det kom ett gäng yngre förmågor, de tålde inte heller alkohol, thailändare är totalt värdelösa på att supa.
Hej

Stämmer, efter några rundor började dom missa stolen och ramla omkull o.s.v, men då var man ju lite yngre själv också.

Mvh isan lover

Hej Även dom flesta vanliga bybutiker har väl numera Hong Tong, Mekhong, Sang Soom och Blend 285 m.m. Mvh isan lover
Hej Även dom flesta vanliga bybutiker har väl numera Hong Tong, Mekhong, Sang Soom och Blend 285 m.m. Mvh isan lover
Nja,. Mekong är.fan inte lätt.att hitta.

Jag har en polare hemma som.vill ha Mekong, han dricker den rent,.och hittar man den är den dyr som fan. Relativt.

Någon som vet vad priserna på att hyra en motorcykel över dagen på koh larn ligger på just nu?
Eller kan man ta sig över med egen motorcykel på något sätt? har tillgång att få låna kompisens gratis, så det vore schysst om man kom över med den. Men de kanske är ett krångligt/dyrare alternativ
Vad blir billigast/bäst?

Aldrig sett någon dricka Mekong i Thailand nuförtiden, idag finns ju kvalitetsmärken som Saeng Som, tom Lao Khao smakar bättre än mekong som smakar som t-röd luktar ;)
Säljs inte Mekong mest till turister idag som skall ta med sig hem för en kul grej, lura på polare typ, partyhöjare 5555....
2006 hade jag med mig hem 2 flaskor. Några polare tyckte det smakade okej, så jag tog med mig ett par nästa år med. Dessa var något helt annat.

För er som vill spara pengar men ändå ”besöka” Pattaya :)
Soi 7 och 8 från 22a december 2022. Skit i gubben som gaggar om brudar och bar fine, njut av utelivet i Pattis ;)
Tack, då fick man se miljöer som jag aldrig sett förut!

Dock, gaggandet och alla dessa kommentarer var väldigt upplysande. Det verkar som att Festen är över, om man inte är ung, snygg och rik korean. :unsure:

Broder Tuck Tuck et al lär inte ha mycket att hämta längre.

Dock, gaggandet och alla dessa kommentarer var väldigt upplysande. Det verkar som att Festen är över, om man inte är ung, snygg och rik korean. :unsure:

Pattaya erbjuder som innan men har blivit en stad där även familjer har alternativ.

Löjligt, du har skrivit många gånger att Pattaya är inte som förut men filmen såg precis ut som det gjorde för många år sen, varken barnfamiljer eller flaggtåg.
Det ser precis ut som förut på dom gatorna jag har aldrig påstått annat men Pattaya har vuxit som stad och finns så mycket mer idag som även passar familjer.
Jag har aldrig påstått att bardelen i Pattaya försvunnit.

För er som vill spara pengar men ändå ”besöka” Pattaya :)
Soi 7 och 8 från 22a december 2022. Skit i gubben som gaggar om brudar och bar fine, njut av utelivet i Pattis ;)
Lite färre barer på åttan och dåligt med faranger än på 90 talet. Fast kul med en stor bar i slutet av gatan. Annars kände man ju igen Sunshine Hotel och High Five hotel. Det första hotellet jag bodde på 94 när jag kom dit första gången i april.
BTT

Liknande trådar

Tillbaka
Topp