Pattaya

Nja till en viss mån gör den ju det i baren i Pattaya.

Men finns många ex på tjejer som kärat ner sig i farangkillar och inget hellre vill än att åka med dom till deras hemland och bilda familj.

Då är oftast pengarna underordnade.

Dom som pumpas på pengar är ofta dom feta och fula karlarna som tjejerna egentligen inte vill ta i med tång.

BTT
Man blir pumpad på stålar även som smidig och smärt, ibland totalt utpumpad :laugh2:

1673522620596.jpeg

1673522650949.jpeg

Nja till en viss mån gör den ju det i baren i Pattaya.

Men finns många ex på tjejer som kärat ner sig i farangkillar och inget hellre vill än att åka med dom till deras hemland och bilda familj.

Då är oftast pengarna underordnade.

Dom som pumpas på pengar är ofta dom feta och fula karlarna som tjejerna egentligen inte vill ta i med tång.

BTT
Du menar väl ändock inte att du kan gå in i en bar och få gratis åka senare på hotellet :unsure:

Du menar väl ändock inte att du kan gå in i en bar och få gratis åka senare på hotellet :unsure:

Nej det blir knappast kärlek vid första ögonkastet men går man longtime kan tjejen efterhand bli förälskad.

Bartjejer har känslor som alla andra tjejer.

Helst vill dom ju hålla avstånd för dom vet ju att många faranger åker hem och glömmer dom men jag har pratat med en hel del tjejer som gråtit för att dom saknat killen.

BTT

45 år till sjöss räcker mer än gott , och fy fan att komma ombord i en båt och träffa en sådan liten stor käftig besserwisser som dig. Det hade du aldrig överlevt
2023 har just börjat...här är kriget o gemenskapen på topp :rolleyes: . Nu ska vi vara snälla även om el räkningen släckte allt framtids hopp:(. Jag tror Nemo vill påvisa att Pattaya har växt och statusen där med:). I Borlänge samt alla bruks samhällen fanns ett sponsrat "naken dam" hotell...tills feminism tyckte det var fel. Jag har bara varit i Pattaya en gång för nyfikenhet och lite äventyr men upplevde den livfull och växande:).

Liknande trådar

Tillbaka
Topp