Pattaya

Lite färre barer på åttan och dåligt med faranger än på 90 talet. Fast kul med en stor bar i slutet av gatan. Annars kände man ju igen Sunshine Hotel och High Five hotel. Det första hotellet jag bodde på 94 när jag kom dit första gången i april.
BTT
Gubben var missbelåten att han inte var högvilt för tjejerna, kanske skall man ta en titt i spegeln först innan man skyller på brudarna, åldern har inte så stor betydelse om man hel ren och har en hyfsad kropp och inte ser ut som en havande kvinna. Springa runt och klassa brudar i 8or samt 9or är för djäkla lågt, visst är många btydligt fetare och slappare nu, det anser jag med, men att göra en video där man värderar kvinoorna som boskap är rent osmakligt, en skitgubbe anser jag

Lite färre barer på åttan och dåligt med faranger än på 90 talet. Fast kul med en stor bar i slutet av gatan. Annars kände man ju igen Sunshine Hotel och High Five hotel. Det första hotellet jag bodde på 94 när jag kom dit första gången i april.
BTT
Rätt bra ös på 6:an, 7:an har jag inte något inlägg påstått annat? Jag har visat på familjealternativ men inte skrivit att annat nedstängt eller?

Gubben var missbelåten att han inte var högvilt för tjejerna, kanske skall man ta en titt i spegeln först innan man skyller på brudarna, åldern har inte så stor betydelse om man hel ren och har en hyfsad kropp och inte ser ut som en havande kvinna. Springa runt och klassa brudar i 8or samt 9or är för djäkla lågt, visst är många btydligt fetare och slappare nu, det anser jag med, men att göra en video där man värderar kvinoorna som boskap är rent osmakligt, en skitgubbe anser jag
Herregud, lever på din lögn.
Såhär ser jag ut o så sliten...

20221213_103709.jpg

Du skryter om dina vikter och träning.
Blir löjligt vad tränar du, vad lyfter du, gå inte på historia.
Jag bänka +200kg i marklyft när jag gymma gjorde 10x lyfy 150kg i rygg när jag tränade.
176cm lång,....
125kg bänkpress 2 lyft men gsmmal historia klarar inte det idag.

Plånboken styr.

Jag bänka +200kg i marklyft när jag gymma gjorde 10x lyfy 150kg i rygg när jag tränade.
176cm lång,....
Lite komiskt att du frågar om hans träning men han ska inte gå på historia. Var det inte precis det du gjorde när du räknade upp vad du tidigare lyft när du tränade

176cm lång,....
Var fasen kom du in i min diskussion varför gubben i videon var missnöjd, undrar hur fasen du mår egentligen? Har väl inte nämt dig. Kryp ner under täcket igen, du ser nyvaken och svullen ut i ansiktet. Aggresivitet är ett handikapp och ett tecken på taskigt självförtroende

Senast ändrad:
Lite komiskt att du frågar om hans träning men han ska inte gå på historia. Var det inte precis det du gjorde när du räknade upp vad du tidigare lyft när du tränade
Jag förstår inte alls hur fasen jag blev aktuell med träning och hur mycket jag bänkar, Jag kommenterade Nam Falangs video han lade ut, då kom Mogge in och började skrika om träning och om hur djäkla duktig han är, vad fasen har jag för intresse av det. En bra förklaring vore på sin plats :laugh2:

Senast ändrad:
Var fasen kom du in i min diskussion varför gubben i videon var missnöjd, undrar hur fasen du mår egentligen? Har väl inte nämt dig. Kryp ner under täcket igen, du ser nyvaken och svullen ut i ansiktet. Aggresivitet är ett handikapp och ett tecken på taskigt självförtroende
Nog inte nyvaken och svullen var nog mer full ochh hade en rätt kul dag mellan flygplatser träffa några svenkar som också tog avmönstringsöl.
Vad gäller svullen min normalvikt, man skall vara lite rund i ansiktet och över kinderna.

Komiskt ?? Snarare pinsamt, skämmigt, hade jag tyckt att det hade varit om det varit jag som gjort bort mig såpass.
Göra bort sig på fyllan är passe och lägger inte så mycket vikt i vad jag skrev onyckter på ett forum.
Nu en ny dag och nya möjligheter, träning ingår inte i vardagen längre men gjort som alla andra över nyår, funderat

Nja till en viss mån gör den ju det i baren i Pattaya.

Men finns många ex på tjejer som kärat ner sig i farangkillar och inget hellre vill än att åka med dom till deras hemland och bilda familj.

Då är oftast pengarna underordnade.

Dom som pumpas på pengar är ofta dom feta och fula karlarna som tjejerna egentligen inte vill ta i med tång.

BTT

Nja till en viss mån gör den ju det i baren i Pattaya.

Men finns många ex på tjejer som kärat ner sig i farangkillar och inget hellre vill än att åka med dom till deras hemland och bilda familj.

Då är oftast pengarna underordnade.

Dom som pumpas på pengar är ofta dom feta och fula karlarna som tjejerna egentligen inte vill ta i med tång.

BTT
Jag tror min fru även om hon är Thai har en kärlek till mig.
Hon vill att jag skall åka hem nu och kärleks mess ökar över tid.
Sagt det innan hon förtjänar bättre gubbe då jag är dålig på romantik tycker mesigt och gay.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp