Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ett glas fyllt med is till toppen, i med Saeng som och sodavatten, bland dom bästa drinkarna i världen, har man tur och bor lägligt kan det passa att inta den vid världens bästa strand.
Men funkar även ute i tassemarkena, om inte annat för att dämpa tristessen
Hoppas jag aldrig mer blir så fattig och törstig att jag måste dricka den dyngan.
Har sett att man kan beställla Tanduay som är mycket bättre än Sangsom från Lazada.
Tanduay 5 eller kanskr 10 years old är fan ta mig bra dricka. Förr i tiden när man gick och vänta på hyra i bangkok var det Mekong som gällde Fy satan ännu värre än Saengsom och fyllesjuk blev man
Ett glas fyllt med is till toppen, i med Saeng som och sodavatten, bland dom bästa drinkarna i världen, har man tur och bor lägligt kan det passa att inta den vid världens bästa strand.
Men funkar även ute i tassemarkena, om inte annat för att dämpa tristessen
Urk och blä.
Har ingen tristess att dämpa, har inte druckit alkohol på 3 är här i byn, så jag tror att tristessen är värre i Pattaya rätt så att det finns så mycket att göra där.
För mig räcker cirka 15 fyllor om året när jag är på turné för att vara nöjd
Tanduay 5 eller kanskr 10 years old är fan ta mig bra dricka. Förr i tiden när man gick och vänta på hyra i bangkok var det Mekong som gällde Fy satan ännu värre än Saengsom och fyllesjuk blev man
Minns det kokosvin som såldes i 5 liters dunkar efter vägarna i Ratschaburi och Kanchanaburi.
Kostade inte så mycket.
Hög social faktor för den som vågade dricka ikapp.
Aldrig sett någon dricka Mekong i Thailand nuförtiden, idag finns ju kvalitetsmärken som Saeng Som, tom Lao Khao smakar bättre än mekong som smakar som t-röd luktar
Säljs inte Mekong mest till turister idag som skall ta med sig hem för en kul grej, lura på polare typ, partyhöjare 5555....
Aldrig sett någon dricka Mekong i Thailand nuförtiden, idag finns ju kvalitetsmärken som Saeng Som, tom Lao Khao smakar bättre än mekong som smakar som t-röd luktar
Säljs inte Mekong mest till turister idag som skall ta med sig hem för en kul grej, lura på polare typ, partyhöjare 5555....
Minns det kokosvin som såldes i 5 liters dunkar efter vägarna i Ratschaburi och Kanchanaburi.
Kostade inte så mycket. Hög social faktor för den som vågade dricka ikapp.
Första gången jag var här i byn så skulle gubbarna supa omkull kompisen Skorpan och mig men de fick hjälpa hem de flesta och samma visa nästa dag när det kom ett gäng yngre förmågor, de tålde inte heller alkohol, thailändare är totalt värdelösa på att supa.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.