Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag är i Thailand då detta spelas. Men hade nog inte åkt dit ändå, biljetterna är sanslöst dyra..
Nähä,, nu ska jag snart börja ladda inför kvällens drabbning.. Kom igen nu HV Blåååååååååååååååååååååå
Fullsatt igår med en fantastisk stämning,,som vanligt, Bra hockeymatch som FBK vann rättvist, de är just nu riktigt bra, och HV hade inget att sätta emot. Men bäst igår va hamburgaren vi käkade på Bada bingburger samt all öl vi drack
Fullsatt igår med en fantastisk stämning,,som vanligt, Bra hockeymatch som FBK vann rättvist, de är just nu riktigt bra, och HV hade inget att sätta emot. Men bäst igår va hamburgaren vi käkade på Bada bingburger samt all öl vi drack
Du ser @Krille det finns alltid nått positivt om man är nyanseradfn det är bara hocheytempramentet får vi ta fram i slutspelet, om jag nu lyckats Välja ett lag att hålla på
Du ser @Krille det finns alltid nått positivt om man är nyanseradfn det är bara hocheytempramentet får vi ta fram i slutspelet, om jag nu lyckats Välja ett lag att hålla på
Helt rätt Micke. Bara hockey. Men det är samtidigt så mycket annat runtomkring som förgyller, när man gör vad det blir till. Kanske FBK kan bli ditt nya lag @Micke.T Karlstad ligger väl inte så långt bort från din hemvist.
Helt rätt Micke. Bara hockey. Men det är samtidigt så mycket annat runtomkring som förgyller, när man gör vad det blir till. Kanske FBK kan bli ditt nya lag @Micke.T Karlstad ligger väl inte så långt bort från din hemvist.
Man fick ju välja mellan Brynäs och Leksand på 70-talet...??
Det var ju dom som regerade i rinkarna på den tiden...
Och då morsan är ifrån Krylbo blev det Leksand...
Jag hade inte tid att bevaka hockeyn igår kväll så det här är en deprimerande start på dagen. Det suger med andra ord. Men Lakers skall inte känna sig säkra, jag har förra säsongens slutspel i färskt minne.
Om det inte skulle hålla för ditt lag @Frasse , finns det andra forummedlemmar som garderar sig med andra lag, men jag har inte sett något sånt tecken från dig ännu..
Om det inte skulle hålla för ditt lag @Frasse , finns det andra forummedlemmar som garderar sig med andra lag, men jag har inte sett något sånt tecken från dig ännu..
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.