SHL 2017/18

 
Ni goa göteborgare kanske skulle köpa en ny buss till laget.;)
Tycker det är fantastiskt starkt av HV,, synd att man inte va där:)
 
Ni goa göteborgare kanske skulle köpa en ny buss till laget.;)
Tycker det är fantastiskt starkt av HV,, synd att man inte va där:)
Har ni Goa HV supporters kastar sten på befintlig buss:D:D:rolleyes:;)

En riktig j..la kräftgång har dom hamnat i:(om dom inte börjar vinna snart, är jag rädd att jag inte får va med och ha trevligt i tråden under slutspelet:eek::oops::)
 
Har ni Goa HV supporters kastar sten på befintlig buss:D:D:rolleyes:;)

En riktig j..la kräftgång har dom hamnat i:(om dom inte börjar vinna snart, är jag rädd att jag inte får va med och ha trevligt i tråden under slutspelet:eek::oops::)
Du kan alltid va med Micke:),, finns många lag att välja mellan;):D:laugh:. OM nu inte dina lag skärper sig:rolleyes:,, men det tror jag att de gör:).. Håll ut,,, mycket kvar:)
 
Du kan alltid va med Micke:),, finns många lag att välja mellan;):D:laugh:. OM nu inte dina lag skärper sig:rolleyes:,, men det tror jag att de gör:).. Håll ut,,, mycket kvar:)
Ja du har rätt i att det är mycket kvar å allt kan hända;)Jag är optimist så visst vänder det förr eller senare, får bara hoppas det inte blir senare;):D
 
Senast ändrad:
Ja du har rätt i att det är mycket kvar å allt kan hända;)Jag är optimist så visst vänder det förr eller senare, får bära hoppas det inte blir senare;):D
Tyvärr ser Växjö ut att ha lyckats köpa ihop ett kanonlag som ser oslagbara ut just nu. Många på jobbet som har blivit kaxiga nu:mad:,, det kommer de förhoppningsvis få käka upp;):)
 
Tror också Frölunda kommer, dock hoppas man ju Växjö tappar formen.

När jag väntade på matchen mellan HV och Frölunda igår, slötittade jag på Färjestad mot Djurgården. Vad man hoppades att inga poäng skulle delas ut där :)
 
Tyvärr ser Växjö ut att ha lyckats köpa ihop ett kanonlag som ser oslagbara ut just nu. Många p
Tror också Frölunda kommer, dock hoppas man ju Växjö tappar formen.

När jag väntade på matchen mellan HV och Frölunda igår, slötittade jag på Färjestad mot Djurgården. Vad man hoppades att inga poäng skulle delas ut där :)

å jobbet som har blivit kaxiga nu:mad:,, det kommer de förhoppningsvis få käka upp;):)
Jkon, @Krille lugn min vän; Ni vet att Frölunda; best in the world
 
Senast redigerad av en moderator:
Ja dream on ... tyckte att HVs spel var ganska bra igår, men märks ju att de skador de har gör det svårt och vissa spelare får ju otroligt mycket speltid. Samtidigt tror (eller hoppas) jag att det kan föra något gott med sig. Dessa spelare som nu får chansen kan gå stärkta ur detta och sen när de skadade kommer tillbaks blir det en turbo effekt lik förra säsongen ... så ge HV tiden an så får ni spänna fast säkerhetsbältet sen.

Helt ärligt är det väl bara Färjestad som lyckats bättre än förväntat. Växjö går ju bra, men det får vi hoppas inte håller :p

Frölunda har ju också börjat ta tag i det hela ...
Så du tycker inte att Djurgårn gått över förväntan? Jag är sjukt positivt överraskad.
 
Senast redigerad av en moderator:
Då vart det fullpoängare igen, men det var ju iofs inte HVs förtjänst ... inte många gånger man sett dem sämre ...
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
38 K
Anonymius
A
C
Svar
6
Visningar
4 K
I
 
Tillbaka
Topp