SHL 2017/18

Bättre att va på bra humör och förlora:), än att gå och gräva ner sig innan den feta damen har sjungit sista versen.;)
För sanna mina ord, mina herrar och @eirkar :). Det kommer hända saker efter nyår:D. Då HV äntligen efter mycket om och men har spelat ihop sitt guldlag.:D:thumbsup:. Fast just nu bryr jag mig egentligen bara om att Lökers, Klökers:mad: ska börja sin svacka, för den kommer.:D
Alla lag har sina svackor, den saken är klar. Och det är gott att Rödhökarnas är avklarad nu efter alla skador och familjetråkigheter. Så bäva månde Klökers & Co, när ni svackar så skjuter vi er i sank från höften. :) :thumbsup:

Alla lag har sina svackor, den saken är klar. Och det är gott att Rödhökarnas är avklarad nu efter alla skador och familjetråkigheter. Så bäva månde Klökers & Co, när ni svackar så skjuter vi er i sank från höften. :) :thumbsup:

HV har väl 6-7 borta fortfarande ... så bäva till slutspelet ni andra .... :D

Känns som Karlskrona har lite att jobba med om dom ska hänga kvar, 3 enkla poäng i går
Visst är det så, men måste säga att DIF går som tåget (inte sj) just nu. Ser oxå ut som att Frölunda och Skellefteå vaknat. HV tog tillslut 3 pinnar:), men de har fortfarande problem med en haltande trupp, snart kickar de nog Bill Sweatt som inte tillfört ett dyft:thumbsdown:. Nåja det kommer säkerligen bli en spännande vår,:D, men snart drar ju Jvm igång, det blir grejer de:):D:D:thumbsup:

Zappar mellan V75 å hockey är minst sagt hett å irriterat mellan Luleå och Skellefteå Jocke Lindström fick matchstraff för en ful boarding

;)
Avvaktar matchen i Globen som skall följas via App. Bortaseger i Fjollträsk vore en fin avslutning på hockeyår 2017. Gott Slut alla hockeyvänner!
@Micke.T , @Mackfaktorn , @Lyco . har än så länge ett leende på sina läppar.:) Jag är sur som en citron:-[, men det bjuder jag på;), hoppas att ni alla hockeyvänner tittar på Jvm som är enligt mig den mest fantastiska turneringen i idrottsvärlden, trots snömatchen igår:rolleyes:. Heja Sverige:). Och som @Berralund, sa Gott Nytt -18 önskar vi på den mest vänligaste tråden här på TS.:thumbsup::wai:

;)
@Micke.T , @Mackfaktorn , @Lyco . har än så länge ett leende på sina läppar.:) Jag är sur som en citron:-[, men det bjuder jag på;), hoppas att ni alla hockeyvänner tittar på Jvm som är enligt mig den mest fantastiska turneringen i idrottsvärlden, trots snömatchen igår:rolleyes:. Heja Sverige:). Och som @Berralund, sa Gott Nytt -18 önskar vi på den mest vänligaste tråden här på TS.:thumbsup::wai:
Det skriver jag under på! Särskilt när Redhawks vände och vann på straffar i Globen. Så slutet gott, allting gott! :wai: :) :thumbsup:

Imponerad av Malmös vändning mot Skellefteå senast. Jag bytte till den matchen med sju minuter kvar då det stod 0-4. Jag hade spelat på Malmöseger vid full tid, vad nära det var att den gick in (hade gett 50 gånger pengarna).

I kväll gäller det semifinal för småkronorna. Blir svettigt mot USA. Men @Krille tror väl på seger :) Själv tror jag nog inte på det tyvärr, men hoppas gör man ju! Hoppas Lias kan lira också, kommer behövas!

Ja Malmös vändning mot Skellefteå var imponerande, nästan värre än vändningen mot Växjö i våras. Laget har alltid haft svårt mot SAIK så hatten av.

Ikväll hoppas jag på 3 poäng mot Linköping, en svår match det också.

Imponerad av Malmös vändning mot Skellefteå senast. Jag bytte till den matchen med sju minuter kvar då det stod 0-4. Jag hade spelat på Malmöseger vid full tid, vad nära det var att den gick in (hade gett 50 gånger pengarna).

I kväll gäller det semifinal för småkronorna. Blir svettigt mot USA. Men @Krille tror väl på seger :) Själv tror jag nog inte på det tyvärr, men hoppas gör man ju! Hoppas Lias kan lira också, kommer behövas!
Välkommen tbx Janne. Jodå ,visst måste jag säga att "vi" har en bra chans att vinna ikväll,, men tror att småkronorna måste upp ett snäpp till, speciellt de 4 stora stjärnorna som inte alls va bra senast. Sen som du säger @JKON, Lias är oerhört viktig ikväll. Jag tippar som den obotlige optimisten 4-3 till Sverige

Senast redigerad av en moderator:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp