Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja, önskar jag kunde vara så säker men Frölunda satsar ju tydligen stenhårt på att återta sin position läste jag, gör väl förresten alla.
De som ligger bäst till enligt så kallade experter Skellefteå, Luleå och HV71 men som vanligt de 8:a som kommer till slutspelet, där kan allt hända, fick vi ju prov på förra säsongen!
16 september drar det igång eg. helt ointressant flera månader framöver, där säkert Mora kommer slå Frölunda i premiären. HV möter Djurgården, Malmö-Rögle, Växjö-Brynäs osv,osv. Men jag ska lyfta ett varningens finger för Brynäs i år.. Men det spelar ju ingen roll för @Micke.T som snabbt kan bli en geting igen. Jag byter aldrig ut mitt kära HV Blåååååååååååååååååååååå
16 september drar det igång eg. helt ointressant flera månader framöver, där säkert Mora kommer slå Frölunda i premiären. HV möter Djurgården, Malmö-Rögle, Växjö-Brynäs osv,osv. Men jag ska lyfta ett varningens finger för Brynäs i år.. Men det spelar ju ingen roll för @Micke.T som snabbt kan bli en geting igen. Jag byter aldrig ut mitt kära HV Blåååååååååååååååååååååå
Och Malmö torskade i förlängning mot Pantern. Smart att ge laget från Kirseberg lite självförtroende samt att invagga motståndarna i SHL i falsk säkerhet.
Och Malmö torskade i förlängning mot Pantern. Smart att ge laget från Kirseberg lite självförtroende samt att invagga motståndarna i SHL i falsk säkerhet.
Som gammal Norläning så när vi pratar hockey så är de ju Brynäs som startade och la och fort farande är legenden. sen vinner dom inte alltid Men dom är och förblir NO ONE. Sen alla andra köpe lag ok men Pucken ligger hos Brynes
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.