SHL 2017/18

Ok HVs mål blev bortdömt och Färjestad vinner och HV får väl Linköping istället.
Vill nog påstå att det målet alla dagar i veckan hade godkänts i alla ligor utom här, där vi inte har domare som pallar trycket, tyvärr... Ja,ja Jag är inte bitter, jag är förbannad. Men det är ju stolpe-ut som gällt för HV med alla skador...
Ingenting är över förrän den tjocka damen sjungit klart. Så därför ska jag nu ta en öl och lugna ner mig, och se framtiden an som ljuset kommer till våra stugor. 555

Senast redigerad av en moderator:
Vill nog påstå att det målet alla dagar i veckan hade godkänts i alla ligor utom här, där vi inte har domare som pallar trycket, tyvärr... Ja,ja Jag är inte bitter, jag är förbannad. Men det är ju stolpe-ut som gällt för HV med alla skador...
Ingenting är över förrän den tjocka damen sjungit klart. Så därför ska jag nu ta en öl och lugna ner mig, och se framtiden an som ljuset kommer till våra stugor. 555

Vinner vi över Linköping och Luleå gör sitt få vi slå bort Växjö. Det skulle kännas skönt.

Vinner vi över Linköping och Luleå gör sitt få vi slå bort Växjö. Det skulle kännas skönt.
Den drömmen lever,, som mycket väl kan bli sann. Vi vet ju alla här vad som hänt innan när det gäller klökers.
Tycker nog ändå att HV hade FBK i brygga idag, och det är uppåt på formen. Eller har jag fel? Nej, det har jag inte555

Den drömmen lever,, som mycket väl kan bli sann. Vi vet ju alla här vad som hänt innan när det gäller klökers.
Tycker nog ändå att HV hade FBK i brygga idag, och det är uppåt på formen. Eller har jag fel? Nej, det har jag inte555
Nej jag såg bara de två första perioderna sen var jag med grabben på fotbollsträning ... men de är duktiga i perioder. Att det skulle hålla hela vågen tror jag inte, men osvuret i väl bäst.

Nej jag såg bara de två första perioderna sen var jag med grabben på fotbollsträning ... men de är duktiga i perioder. Att det skulle hålla hela vågen tror jag inte, men osvuret i väl bäst.
Tror inte jag heller egentligen,, meeen. du vet Janne ,vi Smålänningar är jäv...gt sega.:D:thumbsup:

Alla vet att slutspelet är något helt annat en grundserien, nu är det ruta 1 igen och helt plötsligt kan ett lag som verkat ute i resonemanget vara ett helt annat lag i slutspelet. Som vanligt kan alla slå alla och dagsform och stolpe in istället för ut, så är det ju!!

Det man gjort i grundserien är helt utan värde när det drar ihop sig!:)

Alla vet att slutspelet är något helt annat en grundserien, nu är det ruta 1 igen och helt plötsligt kan ett lag som verkat ute i resonemanget vara ett helt annat lag i slutspelet. Som vanligt kan alla slå alla och dagsform och stolpe in istället för ut, så är det ju!!

Det man gjort i grundserien är helt utan värde när det drar ihop sig!:)
En klok analys, det är just det som är tjusningen. Och därför vågar jag egentligen inte tippa vilket lag som får ta på guldhjälmarna men hoppas naturligtvis på Malmö Redhawks.

Jag kollade på det bortdömda målet, hur kunde domarna efter de godkänt det helt plötsligt få för sig att de skulle titta på det, var det Färjestad som övertalade dem? Sen hur kan de döma bort det. Domaren hade ju inte blåst av det för blockering och målvakten hade ju inte blockerat, den låg ju under hans ben som han sedan flyttade och pucken var fri. Vilken skandal! Visst är man partisk men väldigt märkligt!

I kväll startar slutspelet.

Såg Svenska Spel odds på vilka som blev svenska mästare. HV hade lägre odds än Malmö, men Frölunda har seglat upp som en outsider efter Växjö och Djurgården ...

Blir tufft för HV ikväll, tror och Luleå vinner lätt mot Brynäs ... men ni vet ju hur jag tippar ...

I kväll startar slutspelet.

Såg Svenska Spel odds på vilka som blev svenska mästare. HV hade lägre odds än Malmö, men Frölunda har seglat upp som en outsider efter Växjö och Djurgården ...

Blir tufft för HV ikväll, tror och Luleå vinner lätt mot Brynäs ... men ni vet ju hur jag tippar ...
Jag är lika nervös som dig Janne;), men som den obotlige optimisten tror jag "vi" vinner ikväll- 4-3:)

Mitt sista inlägg här ikväll, för nerverna pallar inte sitta här längre och skriva5555 antingen åker tv,n ut eller så går jag och lägger mig med ett leende på läpparna. Det blir det sista eftersom jag har min tjej vid min sida, Halleluleja:)... Oj vad spännande det är med hockey... Imorgon ska jag läsa mer av trådarna på TS.......

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp