SHL 2017/18

Vilken kalldusch :( Malmö är knappt med i första men trillar in två raka när Frölunda gör bort sig :(

Undrar vem som är ett spöke för Frölunda? Jo Jonas Gunnarsson. Vilket målvaktsspel!

Ja förlorar de idag blir det svårt och då har jag ju inget annat val än att bli en HÖK för resten av detta slutspel:D:p, för något annat finns ju inte nu när HV inte är kvar.

Förresten har ni tänkt på en sak, redan 1 år har gått sen senaste slutspelet, känns som det var igår vi satt här och bubblade, fan vad tiden går:eek::D

Vilket försvarsspel av Malmö! Förnedrade indianer hänger med huvudena. Kanske ett tröstmål nu med Lassen utvisad. Underbart, matchpuck på torsdag.

Vilket försvarsspel av Malmö! Förnedrade indianer hänger med huvudena. Kanske ett tröstmål nu med Lassen utvisad. Underbart, matchpuck på torsdag.

Jo, samma scenario som förra året, Frölunda kan helt enkelt inte uppbåda det de kan, är ett jäkla bra ishockeylag men det fattas något och det är disciplin, det har varit VF:s akilleshäl alltid.

Jag har en ny kompis @Berralund :D:D....., men det är klart än är undrens tid inte förbi. Jag vet definitivt på torsdag:D:p

Känns som en dålig baksmälla efter förlusten igår;)
Man kan ju inte bortse från Malmös försvarsspel, vilket dom höll ihop bra igår:(nya tag på torsdag, där vi får hoppas proppen går ur och målen trillar in, annars vinner man inga matcher hur överlägsna man än är:)

Känns som en dålig baksmälla efter förlusten igår;)
Man kan ju inte bortse från Malmös försvarsspel, vilket dom höll ihop bra igår:(nya tag på torsdag, där vi får hoppas proppen går ur och målen trillar in, annars vinner man inga matcher hur överlägsna man än är:)
Målen kommer att trilla in, var så säker - i Frölundas kasse. Några snabba sedan knipa igen bakåt, effektivt. Sedan slår vi Klökers eller vilket annat lag som helst av bara farten. :)

Målen kommer att trilla in, var så säker - i Frölundas kasse. Några snabba sedan knipa igen bakåt, effektivt. Sedan slår vi Klökers eller vilket annat lag som helst av bara farten. :)

hehehe..., ja nu är du allt nöjd:D

Får väl dra till med det sumeriska ordspråket:

"Förringa inte en människas stund av glädje, ty du känner icke hennes dolda sorger":angel:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp