SHL 2017/18

Så fel det kan bli...??
Blöteborgare har ju absolut ingen klubbkänsla över huvud taget..??

Där håller man ju på två olika klubbar mest hela tiden..??
IFK, ÖIS, GAIS eller BK Röv i fotboll och V-Frölunda i hockey..??
Finns inte många där som håller på Frölunda i vått och torrt inte...

Som om en Fjollträskare skulle hålla på AIK i fotboll och Djurgården i hockey.. Hahahaha....
Näääää... Här uppe kan du ha samma klubbtröja på dig oavsett vilket sport du kollar på...
Svårt med huvudräkning där 2 och sen räknar du upp 4 klubbar, samma klubbtröja beror nog mer på ekonomi:);)

Som Hammarbyare har man lärt sig leva med förlusterna... :nod::nod:

Men att jämföra med BK Röv var ett slag under bältet..??
Söderbröder har ju fler supportrar än vad det bor i Blöteborg totalt... Hahahaha...
Häcken är Sverige bästa lag, och en supporter har vi här.
Pga. Gothia cup som det är Häcken som har så är dom Sveriges rikaste fotbollslag med, fast dom använder inte så mycket pengar på att köpa spelare utan fostrar yngre som sen köps upp ;)

Häcken är Sverige bästa lag, och en supporter har vi här.
Pga. Gothia cup som det är Häcken som har så är dom Sveriges rikaste fotbollslag med, fast dom använder inte så mycket pengar på att köpa spelare utan fostrar yngre som sen köps upp ;)

Precis, därför sa jag att de är de sista entusiasterna, Gothia Cup har nog levererat mer talanger än något annat! De satsar mer på återväxt och för sportens framtid än något annat lag, jag håller med dig bodde på Hisingen när jag var gift, gillar Häcken, kvarterslaget som fick gubbarna att sätta ölen i halsen...555555

Fotboll är OK men hockey är bättre. Särskilt när Malmö redan är Going for Gold. 5-0 mot Rögle borde få övriga lag att darra rejält i benskydd och suspensoirer. :cool:

HV-71 seger idag över Djurgården är för mig och Janne ett stort framsteg efter den dåliga försäsongen, men vi som kan hockey vet ju att detta betyder eg. ingenting, alla lag blir bara bättre, därför vi väntar med några jubel,,, fast ,, måste erkänna, jag jublade extra när jag såg den fina backhanden från en 19-åring, rätt upp i krysset.:):thumbsup:

HV-71 seger idag över Djurgården är för mig och Janne ett stort framsteg efter den dåliga försäsongen, men vi som kan hockey vet ju att detta betyder eg. ingenting, alla lag blir bara bättre, därför vi väntar med några jubel,,, fast ,, måste erkänna, jag jublade extra när jag såg den fina backhanden från en 19-åring, rätt upp i krysset.:):thumbsup:

Hmmmm, krrrrryyyysssset

Visst, jag håller med. En match säger egentligen ingenting men jag kände för att utmana ödet och sticka ut hakan lite. En bra start ger trots allt självförtroende och det är väldigt viktigt. Men det är en lång serie. :nod:

Min goe gubbe, jag önskar att du vore GÖTLABORG
:wai::wai:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp