Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
KHK vann igår, men Brynäs förlorade i samma match. Det behövs Honken att hjälpa KHK. Det var roligt att se coacherna Molin, Sjödin, Larsson och målvakten Holmqvist på Gavlerinken. Vilka minnen man har från deras prestationer på isen, då man ännu tittade matcher på plats. Nu gäller det att titta på TV från soffan hemma.
Satiken att Frölunda lyckades ta bonuspoängen på straffar ikväll mot Redhawks. Men det känns gott att @Micke.T kunde spara på tårarna och att jag sparade pengar på att inte besöka Scandinavium.
HV har ju inget självförtroende alls, spelar helt statiskt. I motgång faller det i hop helt. I medgång kan de slå vilket lag som helst då de kan spela ut det spel dem kan!
HV har ju inget självförtroende alls, spelar helt statiskt. I motgång faller det i hop helt. I medgång kan de slå vilket lag som helst då de kan spela ut det spel dem kan!
Ikväll håller jag tummarna på speciellt. Växjö, Djurgården, Rögle, Färjestad, och naturligtvis HVeeeeeeeeeeeee.
Kolla tabellen så förstår ni, jag har inte spelat något på dessa matcher än, men ska nog slänga in en slant.
Ikväll håller jag tummarna på speciellt. Växjö, Djurgården, Rögle, Färjestad, och naturligtvis HVeeeeeeeeeeeee.
Kolla tabellen så förstår ni, jag har inte spelat något på dessa matcher än, men ska nog slänga in en slant.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.