SHL 2017/18

Det är väl bara att gratulera. Det verkar vara väldigt jämna matcher där tillfälligheter avgör.

Jo, om vi skall vara lite allvarliga så var det väldigt jämt, skotten, tekningar, räddningar osv, så bra drabbningar så skall det vara, passar båda lagen.

Dock måste Frölunda ha mer fart, går det långsamt är MIF, starka. Dock tror jag VF plockar fjäder efter fjäder på höken tills han är helt naken:D:D:D

Det verkar som att Brynäs står upp bra emot Klökers än så länge, 2-2 nu. Tyvärr går det alltför bra för Djurgården i Linköping.

Jaha då står tyvärr både Klökers och Djurgården med ena skridskon i semifinal. Illa men inte oväntat. :(

Det är alltid roligt med överraskningar och oväntade resultat. Och det värmer väl lite extra om lag från Fjollträsk får stryk. ;)

Nä, egentligen inte faktiskt, det bästa laget skall vinna, överraskning eller inte spelar för mig ingen roll. Det värsta är om det avgörs genom domartabbar eller annat fusk/regelbrott och på så sätt skaffa sig fördel??

Nä, egentligen inte faktiskt, det bästa laget skall vinna, överraskning eller inte spelar för mig ingen roll. Det värsta är om det avgörs genom domartabbar eller annat fusk/regelbrott och på så sätt skaffa sig fördel??
Ja domartabbar som avgör är trist. Men jag tycker att det är en del av tjusningen med sport när otippade resultat inträffar. Och när nederlagstippade lag överträffar sig själva och avancerar.

Ja domartabbar som avgör är trist. Men jag tycker att det är en del av tjusningen med sport när otippade resultat inträffar. Och när nederlagstippade lag överträffar sig själva och avancerar.

Ja, genom bra spel eller taktiska dispositioner eller annat som Island i fotbolls-VM t ex. Så man kan vinna på olika sätt och att något lag slår ett annat behöver det inte betyda att de spelat bra och överraskningar är inget självändamål, usch vad jag låter tråkig och akademisk hör jag:D:D

Ja, genom bra spel eller taktiska dispositioner eller annat som Island i fotbolls-VM t ex. Så man kan vinna på olika sätt och att något lag slår ett annat behöver det inte betyda att de spelat bra och överraskningar är inget självändamål, usch vad jag låter tråkig och akademisk hör jag:D:D
Men såååå rätt du har, det är som du säger. Punkt Slut. Jo en sak till.... Hjärtat för sitt lag.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp