SHL 2022 - 2023

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Hemmamatch återigen idag, vi tar emot Leksand. Jag har inga större förhoppningar men hoppas på en positiv överraskning.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Det blev en spännande match igår efter en darrig start. Leksand tog ledningen med 0-2 men Redhawks kom tillbaka efter en riktigt bra spel i tredje perioden och det krävdes 13 straffar innan puckuslingen slank in bakom Marmenlind i hemmamålet. Det känns som att Kim Rosdahls återkomst från det onämnbara laget i nordväst är en vitamininjektion som är välbehövlig.

eirkar

Aktiv medlem
Å detta va den trevligaste tråden förr:'(
Ja, jag kan tänka mig. Nu är det så att jag har inte ork att skriva något i denna trevliga tråd. All min energi går åt att vårda min sjuka gubbe. Jag har inte heller fastnat för någon annan klubb, då jag slutade supporta Brynäs. Återkommer med kommentarer, när jag orkar :unsure::).

jp

Aktiv medlem
Luleå har varit sämre än Timrå alla matcher i år. Kanske Timrå fått sina topprekryteringar att fungera jämfört HV. Besviken.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Stor dag idag, skall Redhawks lyckades med bedriften att åka på tionde raka torsken hemma ikväll när bandyklubben kommer på besök? Risken är överhängande men positiv överraskning är beställd. Nästa hemmamatch mot SAIK kan jag inte se så det får vänta tills annandag jul mot Frölunda.

jp

Aktiv medlem
Tomi Sallinen förstärker Luleå. Troligen debut på torsdag mot "Skellet". Allround center som halvlevererar. Men gud vad vi saknar Linus Omark kedjan.

Broder Tuk Tuk

Forumräv
Stor dag idag, skall Redhawks lyckades med bedriften att åka på tionde raka torsken hemma ikväll när bandyklubben kommer på besök? Risken är överhängande men positiv överraskning är beställd. Nästa hemmamatch mot SAIK kan jag inte se så det får vänta tills annandag jul mot Frölunda.

Risken att redhawks ska torska ikväll är nog överhängande.

Rögle har börjat hitta tillbaka till det spelet som gav en finalplats för två år sedan.

BTT

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Jag vill inte ens kommentera gårdagens skitmatch där Redhawks torskade igen. Bra spel men tyvärr studsade puckuslingen fel väg återigen. Samt en utvisning som var synnerligen diskutabelt, där kom segermålet för de onämnbara. :'(:mad:

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Bara att gratulera @gunnarg till gårdagens seger i sudden. Redhawks sjunker allt djupare, tappar en 0-2 ledning än en gång. Örebro imorgon men vad f*n är hockey.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
30 K
Anonymius
A

Topp