SHL 2022 - 2023

 
Vore det inte läge för farmarlaget Malmö att kontakta Fagervall, han fick ju tydligen sparken nyligen:laugh:
Kan ju inte bli värre....
Tacka vet jag smålands lagen, dom kan spela hockey :)
Håller med dig, värre kan det inte bli. Möjligen med Fagervall då. Underläge med 0-4 mot Örebro nu, Allsvenskan nästa.
Nej men nu måste Peter Andersson kontaktas, gör Kollar till assisterande. Det blir förmodligen inga besök i Arenan nästa säsong. :'(:mad:
 
S
Håller med dig, värre kan det inte bli. Möjligen med Fagervall då. Underläge med 0-4 mot Örebro nu, Allsvenskan nästa.
Nej men nu måste Peter Andersson kontaktas, gör Kollar till assisterande. Det blir förmodligen inga besök i Arenan nästa säsong. :'(:mad:
Som Timrå supporter sedan barnsben vet jag att man får aldrig sluta stödja sitt lag. I motgång behövs det som mest.
 
Studerar man formen hos lagen nu efter halva serien så tyvärr för Berralund så lutar mycket åt att Malmö får kvala sig kvar i SHL.

Både HV och Rögle har börjar röra på sig så dom blir nog inga räddningsplankor.

Malmö får nog rikta in sig på antingen Oskarshamn eller Brynäs som möjliga motståndare i ett kval.

Halva serien återstår visserligen men det är nu som lagen börjar formera sig på allvar i tabellen.

BTT
 
Studerar man formen hos lagen nu efter halva serien så tyvärr för Berralund så lutar mycket åt att Malmö får kvala sig kvar i SHL.

Både HV och Rögle har börjar röra på sig så dom blir nog inga räddningsplankor.

Malmö får nog rikta in sig på antingen Oskarshamn eller Brynäs som möjliga motståndare i ett kval.

Halva serien återstår visserligen men det är nu som lagen börjar formera sig på allvar i tabellen.

BTT
Jag kan inget annat än hålla med. Byte av lagkapten från Carl Söderberg till Fredrik Händemark hjälper föga även om det är helt rätt. Mer måste göras, får se om något händer nästa vecka.
 
Jag kan inget annat än hålla med. Byte av lagkapten från Carl Söderberg till Fredrik Händemark hjälper föga även om det är helt rätt. Mer måste göras, får se om något händer nästa vecka.

Dom närmaste matcherna är nog viktiga med poäng annars får Malmö börja jaga ett avstånd till lagen ovanför och det är ingen rolig situation.

BTT
 
Idag är det återstart av SHL efter juluppehållet. Redhawks tar emot Frölunda i Arenan och givetvis kommer jag att vara på plats med förhoppningar om en försenad julklapp i form av 3 poäng. Nygammal lagkapten, Fredrik Händemark, hoppas att det gör någon skillnad. 11 raka hemmatorskar, någon gång måste segern komma.
 
Idag är det återstart av SHL efter juluppehållet. Redhawks tar emot Frölunda i Arenan och givetvis kommer jag att vara på plats med förhoppningar om en försenad julklapp i form av 3 poäng. Nygammal lagkapten, Fredrik Händemark, hoppas att det gör någon skillnad. 11 raka hemmatorskar, någon gång måste segern komma.
:mad::mad::mad::'(:'(:-[:mad::mad::mad:
 
Jag såg matchen på tv och det var ju en jämn match. Redhawks kunde lika gärna tagit några poäng.

Tror inte Redhawks får spela playout.

Tippar HV och Oskarshamn där.

BTT
Hoppas verkligen att du får rätt! För ikväll är det match mot HV71 i Arenan, då får vi en indikation. Ångesten har redan börjat smyga sig på, skall det bli trettonde raka hemmatorsken? o_O
 
Hoppas verkligen att du får rätt! För ikväll är det match mot HV71 i Arenan, då får vi en indikation. Ångesten har redan börjat smyga sig på, skall det bli trettonde raka hemmatorsken?

Hoppas verkligen att du får rätt! För ikväll är det match mot HV71 i Arenan, då får vi en indikation. Ångesten har redan börjat smyga sig på, skall det bli trettonde raka hemmatorsken? o_O

Vad är det som är problemet.

Det var ju nåt liknande förra året.

Spelarmaterialet har ni ju för i alla fall playoffin.

BTT
 
Vad är det som är problemet.

Det var ju nåt liknande förra året.

Spelarmaterialet har ni ju för i alla fall playoffin.

BTT
Det är ingen som kan säga riktigt vart problemet ligger, annat än i skallen på spelarna. Man spelar bra men lyckas inte knyta ihop säcken och få med sig poängen. Försvaret måste dock bli bättre men nu är backen Thomas Schemitch tillbaka efter avstängning. Alltid något!
 
Det är ingen som kan säga riktigt vart problemet ligger, annat än i skallen på spelarna. Man spelar bra men lyckas inte knyta ihop säcken och få med sig poängen. Försvaret måste dock bli bättre men nu är backen Thomas Schemitch tillbaka efter avstängning. Alltid något!

Som skåning så hoppas man ju att Malmö ska hålla sig kvar.

Även om jag aldrig varit ett malmöfan av kända orsaker.

BTT
 
Äntligen fick vi en seger igår även om den kom i sudden death. Men det var rättvist, Redhawks var det bättre laget och nu fick man marginalerna på sin sida. Välförtjänt! Timrå borta imorgon om man nu kan ta sig dit, det varnas för snökaos på norrlandskusten.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
38 K
Anonymius
A
 
Tillbaka
Topp