SHL-SLUTSPELET 2017

Nej, inte lönt att betala för det när man bara är hemma halva året. Smällar man får ta.

Nu ser det ju riktigt bra ut för Frölunda, 4-2.
Samma här, tittar väldigt lite på sport, endast när det är som nu viktigt och VM samt Olympiska spel mm, hallelulja 5-2, vem skall kunna rå på Frölunda?:D

Man får väl gå och lägga sig, det kan bli sent imorgon om matchen går till förlängning. Vi parkerar hos kompisen och tar bussen till Arenan därifrån.

Denna matchen har Frölunda redan vunnit, 6-2 nu.

Det är ju Brynäs spel som får Frölunda att se bra ut. Svårt att veta hur de står mot bra motstånd ;)
Nu är du ute å cyklar i din analys;)
Det är Frölundas överlägsenhet som får BRYNÄS att se ut som rundningsmärken:D tur jag höll på Frölunda i afton:);)

Senast redigerad av en moderator:
Det är ju Brynäs spel som får Frölunda att se bra ut. Svårt att veta hur de står mot bra motstånd ;)

hehe..., ja svar saknar du aldrig:D. Brynäs spelar faktiskt inte dåligt, bättre i kväll än senast, de är bara det att de har inte lika stort register att ta till, är mest tjeckhockey, diagonal upp i mittzone och sticka på puck. Frölunda har det mesta.:)

Nu är du ute å cyklar i din analys;)
Det är Frölundas överlägsenhet som får BRYNÄS att se ut som rundningsmärken:D tur jag höll på Frölunda i afton:);)

Haha... Brynäs har ju slutat spela... Kul att Frölunda verkar ta denna serie. Börjar redan se fram mot finalserien.

hehe..., ja svar saknar du aldrig:D. Brynäs spelar faktiskt inte dåligt, bättre i kväll än senast, de är bara det att de har inte lika stort register att ta till, är mest tjeckhockey, diagonal upp i mittzone och sticka på puck. Frölunda har det mesta.:)
Knivskarp analys;)tror Janne är bättre på fotboll:p;)

Jag kom in i slutet på andra får jag väl erkänna. Men vid sexan stod ju motståndarna och tittade på.

I kväll vinner Smålands stolthet HV-71 med 4-2, sista i öppen bur.
@Berralund, njut av hockeyn på plats ikväll, glöm inte ta med hörselskydd till grabben, för det kommer att bli en visselkonsert i arenan, med diverse olämpliga ord.;)

I kväll vinner Smålands stolthet HV-71 med 4-2, sista i öppen bur.
@Berralund, njut av hockeyn på plats ikväll, glöm inte ta med hörselskydd till grabben, för det kommer att bli en visselkonsert i arenan, med diverse olämpliga ord.;)
Ja tyvärr kommer vi att sitta i närheten av HV klacken. Jag kommer dock att ha full förståelse för deras frustration och att dom blir högljudda pga det. :D

Ja ha det bra i kväll på arenan. Tala om för grabben att det är viktigast att ha kul och vinna kommer i andra hand. Tala om att alla inte kan vara bäst men alls ska kämpa. Risken är ju annars att han bli besviken, om inte glädjen från HV fansen kan smitta av sig till honom.

Ja ha det bra i kväll på arenan. Tala om för grabben att det är viktigast att ha kul och vinna kommer i andra hand. Tala om att alla inte kan vara bäst men alls ska kämpa. Risken är ju annars att han bli besviken, om inte glädjen från HV fansen kan smitta av sig till honom.
Hehe, jag har svårt att inte gilla ett sådant inlägg. Mobilen kommer att följa med så om jag kan kommer ett helt objektivt referat. :rolleyes:

Dags att bege sig till Malmö, nu skall pågarna hejas fram till stordåd i en fullspikad Arena! Återkommer i ämnet!

Liknande trådar

Tillbaka
Topp