SHL-SLUTSPELET 2017

Bra @Janne, då vet jag hur mitt tips ska se ut imorgon. Med det flytet jag har nu så ska HV vinna då, med hjälp av ditt tips. Tack från mig och Klapp och Klang;);):):):)-:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Exakt ... "om domaren är mutar och tutar och går på, ja HV71 spelar bäst ändå ..." ... var väl den anrika gruppen Crut som skrev och framförde ...

Milda makter vad jag hoppas att du får rätt! Underskattning är livsfarligt, jag hoppas verkligen att smålänningarna får bita i det riktigt sura äpplet. :afro:

Undrar om det inte var så lite med Frölunda idag även om jag inte vill tro det. Frölunda borde vara mer rutinerat än att gå i den fällan men kan hända att det smög in sig en känsla av att "det fixar sig nog", men som du säger att underskatta andra lag eller överskatta sin egen förmåga samt tro att saker och ting nog löser sig av sig självt har ju historien visat att det funkar inte.

Nä ödmjukhet och jävlar anamma är det enda som biter samt hårt arbete. I Scandinavium får vi nog se ett annat Frölunda igen.:):)

Jag tycker nog att det var Frölundas dag ... de var ju inte med ändå hade flax, se första Frölunda målet och domarna kom väl ihåg räckmackan i Gbg som de bjöds på ...

Hoppas dock Frölunda går till final ...

hehe.., ja man kan ju se det ur många olika perspektiv. Vi kan ju vända på det och se det som att Frölunda gör 3 mål trots uselt spel, det tyder ju på en viss styrka. Brynäs var tvungen att bjuda upp med allt de hade för att göra 4:);)

Senast redigerad av en moderator:
Undrar om det inte var så lite med Frölunda idag även om jag inte vill tro det. Frölunda borde vara mer rutinerat än att gå i den fällan men kan hända att det smög in sig en känsla av att "det fixar sig nog", men som du säger att underskatta andra lag eller överskatta sin egen förmåga samt tro att saker och ting nog löser sig av sig självt har ju historien visat att det funkar inte.

Nä ödmjukhet och jävlar anamma är det enda som biter samt hårt arbete. I Scandinavium får vi nog se ett annat Frölunda igen.:):)
Tror nog Frölunda reder ut det ... man visade ju styrka mot Skellefteå.

hehe.., ja man kan ju se det ur många olika perspektiv. Vi kan ju vända på det och se det som att Frölunda gör 3 mål trots uselt spel, det tyder ju på en viss styrka. Brynäs var tvungen att bjuda upp med allt de hade för att göra 4:);)
Så är det, kunde blivit mycket mer, Gustafsson storspelade ju och räddade många öppna lägen!

Ja annars kan det absolut bita dom ordentligt i "tout".

Då var det dags att ladda upp igen, hoppas Krille skickar lite bilder ...

Idag ska vi bli klara för final!

Sitter i bilen med blåljus på;)bråttom hem efter inhandling av ny kärchertvätt så har inte råd att betta idag:p:D:D

Av de 16 senaste matcherna har HV förlorat 2 ... får hoppas sviten håller i sig.

Ja och närmare en förlust men tror ju att det bara blir denna match. Kunde ju vara kul dock om Malmö kunde göra det lite spännande, så idag håller jag på Malmö, får försöka uppbåda lite broderskapskänslor:p:D

Ja och närmare en förlust men tror ju att det bara blir denna match. Kunde ju vara kul dock om Malmö kunde göra det lite spännande, så idag håller jag på Malmö, får försöka uppbåda lite broderskapskänslor:p:D
Ja vi får hoppas @Krille satsat på skåningarna idag annars losar han tidigare vunna pengar:D:D;)

Det gillar jag! Och idag kommer Alsenfelt att spika igen totalt, han var lite darrig i fredags. HEJA MALMÖ!

HV är extremt duktiga ... tycker Malmö inte kommer upp i sitt eget spel ... känns kul att vara HV fan just nu!

HV är extremt duktiga ... tycker Malmö inte kommer upp i sitt eget spel ... känns kul att vara HV fan just nu!

Jo, men är det inte lite avslaget, tycker inte det är någon riktig fart på saker och ting. Verkar som Malmö har gett upp loppet.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp