Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag bråkar inte om du tar samma resultatviktiga är att dom vinner
Men som du säger svacka eller ej det återstår att se, lite det som är tjusningen.
Dom hade väl 25-30 poäng upp i starten sen svacka har för mig att det va nått liknande förra eller förr förra året
Jag bråkar inte om du tar samma resultatviktiga är att dom vinner
Men som du säger svacka eller ej det återstår att se, lite det som är tjusningen.
Dom hade väl 25-30 poäng upp i starten sen svacka har för mig att det va nått liknande förra eller förr förra året
Ja ingen fara, som du säger bara de vinner, resultatet är underordnat. Ja, det är nog ingen fara, tyckte mig bara se lite sjabblande, som jag inte sett innan, men Brynäs var ju tvungna att göra något och var extra taggade och kanske inte Frölunda var med på det riktigt ordentligt, men lär inte sjabbla idag
Sjabblas för mycket, igen fart. Vete fan om inte Frölunda är lite nervösa. Tafatt i många situationer, inte alls det distinkta resoluta mala malahockeyn som de brukar. Känner inte igen Frölunda tyvärr. Ja 2 perioder kvar. Tror de får en jävla avhyvling i periodvilan och sen öser de på.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.