Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
3 skitmål helt otroligt men det syns inte i resultatet ungefär som när jag spelar golf, får ju dit några birdies på skitslag syns inte det heller i scorekortet
Känns som repris på semifinalserien mot Malmö ... först 5-2 hemma sen 3-2 på OT för Malmö ... samma siffror och resultat här ... sen vann HV hemma med 5-1 ... jag säger inget men hoppas!
Allt sådant som jag kallar"måsten" avvecklades för några år sedan, satt ordförande i vår vägförening och samfällighetföreningen och lite annat tjafs, tar för mycket tid och energi framförallt när vi fick dom små.
För dig del nått så viktigt som hockeyn ikväll
Men jag är säker på att du kommer få expertutlåtande löpande från flera experter inkl mig sälv
Jo visst är jag laddad, men kortet tog min Tirack utanför huset vid den första finalmatchen (söndags).
Ikväll åker den på igen, kanske ett gott omen, blir iaf. spännande. Brynäs va ju grymma sist. Men jag tippar 5-2 till HVeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeBlååååååååååååååååååååååååå. Hur som helst, hoppas vi en kanonmatch.
Jo, något av lagen kommer definitivt att vinna ikväll, så där har du rätt @Janne
Och visst ett kort är ju inte en bild, så där har du ett rätt till. Nej kom igen nu HV fansen, inget negativt tänkande, för då går det åt helve,,e.
Ja ikväll måste HV spela det spel de kan och inte luras med i Brynäs spel, för då barkar det åt skogen. Är lite konfunderad att inte HV kunde tackla Brynäs. Nja vågar inte tippa, känns som att det kan gå hur som helst.
Håller med dig där Lyco, Hv har inte spelat bra ännu i denna final, bara blixtrat till, de kan så mycket, men får inte ut det, frustrerande att se. Spännande nu, jag tror att det laget som vinner ikväll, blir SHL, Mästare -17
Jo, något av lagen kommer definitivt att vinna ikväll, så där har du rätt @Janne
Och visst ett kort är ju inte en bild, så där har du ett rätt till. Nej kom igen nu HV fansen, inget negativt tänkande, för då går det åt helve,,e.
Nu ser jag bilden eller ikonen, satt på tunnelbanan och kollade via Tapatalk och då ser man ju inte den ...
Jo jag tror, och hoppas, HV spelar som de gjorde i slutet på förra matchen ... de har ju en fin svit av hemmasegrar, låt den vara intakt hela slutspelet så är guldet i hamn ....
Nu ser jag bilden eller ikonen, satt på tunnelbanan och kollade via Tapatalk och då ser man ju inte den ...
Jo jag tror, och hoppas, HV spelar som de gjorde i slutet på förra matchen ... de har ju en fin svit av hemmasegrar, låt den vara intakt hela slutspelet så är guldet i hamn ....
Bra Janne. Men jag är ingen ikon 5555555, jag är bara jag Vi Smålänningar håller ihop med resten av Sveriges alla HV fans. Det är jävlar anamma som gäller nu. Tröjan är på.
Bra Janne. Men jag är ingen ikon 5555555, jag är bara jag Vi Smålänningar håller ihop med resten av Sveriges alla HV fans. Det är jävlar anamma som gäller nu. Tröjan är på.
Vill ju inte sänka eran optimism men glöm inte vem som sa 4-3 till Brynäs
Börjar närma sig nu, ikväll blir det åka av bara dom inte glömmer att sätta chanserna, kommer bli jämt möjligen gnetar Brynäs men gör inte mig nått bara dom vinner med 4-3
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.