SHL-SLUTSPELET 2017

Jag kom upp från stämman när förlängningen startade ... HV spelade ju bra där ... och så får Brynäs en kontring ... nu lir det tufft för HV, men vi ger aldrig upp ...

Ja, efter Brynäs semifinalspel mot Frölunda, sa jag att jag är inte så säker på att det blir en promenad för HV, utan Brynäs blir farliga men alla ni HV:are var bombsäkra;):):D:p:D:p:rolleyes:

Ja, efter Brynäs semifinalspel mot Frölunda, sa jag att jag är inte så säker på att det blir en promenad för HV, utan Brynäs blir farliga men alla ni HV:are var bombsäkra;):):D:p:D:p:rolleyes:
Har vi någon Besserwisser här? :oops::eek::D:p:cool::confused::mad:

HV har ju inte kommit upp i spel, det här ska vi reda ut!

Har suttit och jobbat och parallellt kollar på efterhandssändning av matchen. Brynäs mål ska ju inte gå in. Ok första men de andra kan inte gå in i en finalserien. Både spelare och målvakt får detta på sig.

Ja grattis Brynäs och @Micke.T , jag är så fruktansvärt besviken på HV,s starter i matcherna, det går inte spela så mot ett lag som Brynäs, att dom inte fattat de nu:mad::mad::mad:.
Om någon nu tror att Smålänningar ger upp, så ska jag göra er besvikna. ALDRIG.,,, fast det finns ju inte en chans i helv,,,,t om de underpresterar så här. Jaha på Lör. gäller det igen. Nu till jobbet.

Nu har John Blund kastat sömnpulver go´natt och grattis Brynäs, får säga finns ingen rättvisa i hockey

Hahah det är ju det som finns, Brynäs har ju över de 2 senaste matcherna varit mycket bättre, extremt mycket farligare och borde avgjort båda tidigare och inte låtit dem gå till förlängning.
Men HV är bra och allt kan hända.

Hahah det är ju det som finns, Brynäs har ju över de 2 senaste matcherna varit mycket bättre, extremt mycket farligare och borde avgjort båda tidigare och inte låtit dem gå till förlängning.
Men HV är bra och allt kan hända.

Ja HV har varit duktiga på, att trots extremt dåligt spel, inte släppt i väg Brynäs målmässigt och tagit matcherna till förlängningar som HV fört men släppt in mål på kontringar.

Det är ju en styrka i sig.

HV reser sig nu. Nu är de taggade.

Ja HV har varit duktiga på, att trots extremt dåligt spel, inte släppt i väg Brynäs målmässigt och tagit matcherna till förlängningar som HV fört men släppt in mål på kontringar.

Det är ju en styrka i sig.

HV reser sig nu. Nu är de taggade.

Säger bara BRYNÄS, dom gör det som ger segrar MÅÅÅÅÅLLLLLLL

Senast redigerad av en moderator:
Har suttit och jobbat och parallellt kollar på efterhandssändning av matchen. Brynäs mål ska ju inte gå in. Ok första men de andra kan inte gå in i en finalserien. Både spelare och målvakt får detta på sig.

Var ser du eftersändningen???
Novisen.

Tyvärr brukar segaren i den tredje matchen oftast ta hem titeln men jag hoppas att det inte stämmer denna gången. Vinner Brynäs imorgon har dom ju för tusan matchpuck. :confused: :eek: :thumbsdown: :thumbsdown:

Tyvärr brukar segaren i den tredje matchen oftast ta hem titeln men jag hoppas att det inte stämmer denna gången. Vinner Brynäs imorgon har dom ju för tusan matchpuck. :confused: :eek: :thumbsdown: :thumbsdown:
8 av 10 som vinner tredje matchen, tar hem hela kalaset. Men de andra 2 har ju lyckats:).
Nej. jag ger inte upp hoppet, fast det ser ju onekligen inte ljust ut.

Vid gårdagens tredje finalmatch mellan HV71 och Brynas skadades Simon Önerud och fick ledas av isen. Men idag kommer glada besked. Han kan troligen spela i morgondagens match i Gävle.
http://www.jnytt.se/article/stor-chans-att-onerud-spelar/

Ja, lite prekärt är det ju, känns ju och det ser ju mer och mer ut som att i år är det Brynäs år. Dom har gjort det bra hittills, de är smarta, snabba och beslutsamma och tar bara genvägar:) och sällan omvägar, rakt, enkelt och flärdfritt. På med blåstället och tuta samt köra det är melodin.

Verkar inte som HV har något botemedel hittills i alla fall, tränaren får nog gnugga ordentligt sitt huvud och hitta på något om det skall bli något jubel i bibelbältet eller om det blir nattvard i Huskvarna:D

Ja, lite prekärt är det ju, känns ju och det ser ju mer och mer ut som att i år är det Brynäs år. Dom har gjort det bra hittills, de är smarta, snabba och beslutsamma och tar bara genvägar:) och sällan omvägar, rakt, enkelt och flärdfritt. På med blåstället och tuta samt köra det är melodin.

Verkar inte som HV har något botemedel hittills i alla fall, tränaren får nog gnugga ordentligt sitt huvud och hitta på något om det skall bli något jubel i bibelbältet eller om det blir nattvard i Huskvarna:D
Jasså ni är på redan idag, då får väl jag berätta hur det går imon lika bra så det inte blir massa spekulationer:D:D;)

5-2 till Brynäs:nod::thumbsup::laugh::laugh::laugh:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp