Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Synd att män inte kan se detta, vore mycket trevligare än att sitta på SJ snabbtåg som går i snigelfart in mot Helsingborg. Vet dock att fel lag ledde för några minuter sedan.
Ingen har förlorat ännu, nä då. Jag är absolut ingen sportfåne i den bemärkelsen och mitt liv går inte under om Frölunda inte skulle gå till final eller vinna SHL men så här får det ju inte gå till
Kom mycket väl ihåg en viktig fotbollsmatch mellan Sverige och Tyskland för några år sedan, jag gick och la mig vid 4.0 i röven, när jag kom till jobbet dagen efter fick jag resultatet 4-4, gissa om jag blev, eftersom jag missat det bästa.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.