SHL-SLUTSPELET 2017

Kom mycket väl ihåg en viktig fotbollsmatch mellan Sverige och Tyskland för några år sedan, jag gick och la mig vid 4.0 i röven, när jag kom till jobbet dagen efter fick jag resultatet 4-4, gissa om jag blev:mad:, eftersom jag missat det bästa.

Ja det var likadant här faktiskt, fattade inget dagen efter. Ja än är undrens tid inte förbi men vi får nog bereda oss på en 7:e och då jävlar:D:D

Jag får säga att dessa två lag är jämna på en sak, att vara ojämna, ena dagen topp andra helt åt helsike:D:D

Ja Frölunda har gett upp nu, blir bara sämre och sämre, powerplay höll ju på att sluta med Brynäsmål. Kanske är klokt så man inte åker på skador så att man är fräsch till sista matchen:)

Det är lika bra att logga ut nu. Det blir väl massor av ledsna miner när man är framme i Göteborg men Brynäs kommer inte att ha en chans i Scandinavium på fredag.

Tredje perioden kommer att bli den mest avslagna hitintills i Shl,s historia, men i morgon KAN det stå på texttv: Mirakelvändning av Frölunda i sista, avgör i sudden. Till final mot HV-71. Vem tror på det?

Inte Jag Iaf.

Idag gäller det har VF orkat ladda om från förra bataljen:rolleyes:helt klart med 12000 på läktaren blir det ett psykologiskt övertag
Frölunda måste bli mer effektiva i sina avslut håller inte att sumpa så många lägen dom hade förra matchen, hur som kommer det bli olidligt spännande i em:)

Idag gäller det har VF orkat ladda om från förra bataljen:rolleyes:helt klart med 12000 på läktaren blir det ett psykologiskt övertag
Frölunda måste bli mer effektiva i sina avslut håller inte att sumpa så många lägen dom hade förra matchen, hur som kommer det bli olidligt spännande i em:)
Vet någon vilken TV-kanal som gäller? Jag har bara TV4 så hoppas på den. Det blir garanterat en tuff match, Brynäs självförtroende måste vara på topp efter onsdagens batalj.

Spännande med hockey ikväll. Kanske blir för stort tryck för VF med publiken om det börjar dåligt.

Frölunda måste vara ganska tröttkörda med 14 matcher varannan dag. Orkar de en final eller lägger de sig ikväll ;) och låter Brynäs bli uppsnurrad i finalen.

Se vem som vågar ikväll.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp