SHL-SLUTSPELET 2017

Spännande med hockey ikväll. Kanske blir för stort tryck för VF med publiken om det börjar dåligt.

Frölunda måste vara ganska tröttkörda med 14 matcher varannan dag. Orkar de en final eller lägger de sig ikväll ;) och låter Brynäs bli uppsnurrad i finalen.

Se vem som vågar ikväll.
I kväll har jag bestämt mig för att hålla på @Micke.T , då vet jag att en långdag som denna kan bli kul.;):):):wai::wai:

Senast redigerad av en moderator:
Har beställt papayasallad med räkor pet pet till hockeyn;)
Tror på en tät match där målisarna spikar igen hyffsat men ändå uddamåls seger 3-2 till VF, 4-2 mena jag gör ju ett när Brynäs plockar målvakten:D:D;):laugh::laugh:

Ha,ha, ja för det första heter inte en smålänning påg, för det andra så tycker jag du ska gosa med din Tirack när det bli finaldags, så slipper du våndas över vilket av dina lag ska vinna 555;):laugh::nod:;):wai::nod:
Allt under Kungsbacka får epitetet påg :p;):D:D
DU vi från götet klarar 2 saker samtidigt 3 om du blandar in gosa:D:D:D

Nu skiter vi i amuletter @Krille Hockey att se fram imot;)
Förstår att du längtar till söndag då ditt kära HV kommer få sig en omgång av nått av mina favorit lag:D:D:p;)

:reta:
Inte hetsa upp sig nu tänk på blodtrycket

Nu skiter vi i amuletter @Krille Hockey att se fram imot;)
Förstår att du längtar till söndag då ditt kära HV kommer få sig en omgång av nått av mina favorit lag:D:D:p;)

:reta:
Inte hetsa upp sig nu tänk på blodtrycket
5555 Bra så, vi går vidare mot ljusare tider också. Men jag kan lova dig att ett utvilat HV kommer ut som getingar mot vilket av ditt favoritlag de får möta på söndag. Som jag skrev innan hoppas jag på en lååååång match ikväll, kanske världsrekord!, men jag måste ju tippa.... säger... 6-4. Blev du glad nu?:reta::upanddown::beer::beer:

Spännande med hockey ikväll. Kanske blir för stort tryck för VF med publiken om det börjar dåligt.

Frölunda måste vara ganska tröttkörda med 14 matcher varannan dag. Orkar de en final eller lägger de sig ikväll ;) och låter Brynäs bli uppsnurrad i finalen.

Se vem som vågar ikväll.

Ja när det kommer till ork och krafter lider nog Frölunda ingen brist, är väl egentligen det mest fysiskt starkaste laget. Ja vågar inget säga men nog skall väl Frölundas rutin och vilja räcka mot tre-skott-måls-laget Brynäs:D:D

Vi får se, hoppas på Frölunda, men inget verkar vara givet i denna serie ... tippar 4-2 till Frölunda ...

Vi får se, hoppas på Frölunda, men inget verkar vara givet i denna serie ... tippar 4-2 till Frölunda ...

Vet inte, idag känns det som antingen en storseger med 7-2 eller liknande eller så blir det en tät drabbning med uddamålet i 4:e

Så nu har jag garderat mig...hahahah

Ja när det kommer till ork och krafter lider nog Frölunda ingen brist, är väl egentligen det mest fysiskt starkaste laget. Ja vågar inget säga men nog skall väl Frölundas rutin och vilja räcka mot tre-skott-måls-laget Brynäs:D:D
Helt rätt, men då måste man sätta lägena, hade dom fått in 2 första 10 förra matchen hade dom sluppit ha kniven på strupen i afton:eek:;) men som en klarsynt smålänning sa, det är målen som räknas:nod::D:laugh::laugh::laugh:;)

Helt rätt, men då måste man sätta lägena, hade dom fått in 2 första 10 förra matchen hade dom sluppit ha kniven på strupen i afton:eek:;) men som en klarsynt smålänning sa, det är målen som räknas:nod::D:laugh::laugh::laugh:;)

Ja det var nonchalans i förra matchen, nu måste skärpan vara där!

Liknande trådar

Tillbaka
Topp