Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Brukar ta Dtac. Var väldigt praktiskt med Dtac förr innan man införde registreringarna. Man får fortfarande ett sim-kort vid gaten, men nu mer måste man iväg och registrera innan man kan använda det så man kan egentligen lika gärna välja något annat som man kanske hellre vill ha.
Kanske i turistorter, men inte där vi bor, där får man vara glad om deras internet överhuvudtaget fungerar, däruppe är AIS bäst, men det fungerar inte heller smärtfritt alla gånger
Kanske i turistorter, men inte där vi bor, där får man vara glad om deras internet överhuvudtaget fungerar, däruppe är AIS bäst, men det fungerar inte heller smärtfritt alla gånger
På min lur med Android 6 ser man tydligt när man har 4G resp. 3G mottagning. True har riktigt bra täckning och speed i det området där jag brukar vara.
För många som skriver och läser på forumet är boende i Sverige och kan få för sig att det är samma hastighet här nere, det kan man få för sig om någon bara skriver 4G.
Testade mitt AIS sim kort nu, laddat med en månads internet paket AIS Mao Mao 450, fick 22.2 Mb/s download, 24.3 upload här i Pattaya.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.